کد مطلب: 

270466

توسعه خدمات اینترنتی با کیفیت، پایدار و ارزان در مناطق روستایی

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: یکی از طرح‌های راهبردی وزارت ارتباطات در کشور، ارائه شبکه اینترنت پرسرعت در بستر فیبرنوری است که این حرکت گام بسیار بزرگی برای تحقق عدالت ارتباطی به ویژه در مناطق روستایی کشور خواهد بود.
 امیر محمدزاده لاجوردی

به گزارش سیتنا، دکتر امیر محمدزاده لاجوردی و هیات همراه در دیداری که با دکتر نظری استاندار خراسان رضوی داشتند، بیان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت و سایر مراکز تابعه این وزارت مکلف شده اند برای تکمیل و راه اندازی کامل شبکه ملی اطلاعات بسیاری از پروژه های ذیل این شبکه را زودتر از زمان تکلیف شده در اسناد شبکه ملی اطلاعات به اتمام برسانند.

وی با اشاره به توسعه خدمات اینترنتی با کیفیت، پایدار و ارزان در مناطق روستایی خاطر نشان کرد: یکی از طرح های راهبردی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور دنبال میکند ارائه شبکه اینترنت پر سرعت در بستر فیبرنوری است که این حرکت گام بسیار بزرگی برای تحقق عدالت ارتباطی به ویژه در مناطق روستایی کشور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت توجه به توسعه زیرساختهای ارتباطی در روستاها امری مهم و قابل توجه دانست و افزود: اجرای پروژه USO در روستاهای بالای 20 خانوار درکشور گام بلندی برای دسترسی روستاییان عزیر به شبکه اینترنت پرسرعت خواهد بود.

اجرای پروژه USO در روستاهای بالای 20 خانوار درکشور گام بلندی برای دسترسی روستاییان عزیر به شبکه اینترنت پرسرعت خواهد بود.

در این دیدار همچنین دکتر نظری استاندارخراسان رضوی گفت: با توجه به موقعیت ویژه و زیارتی این استان زیرساخت های ارتباطی مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب ارتباطی به شهروندان و زائران گرامی استان فراهم شده است.

وی درپایان ضمن تشکر و قدردانی از دکتر لاجوردی و هیات همراه برای حضور در این استان آمادگی این استانداری را برای حمایت همه جانبه از توسعه ظرفیت‌های ارتباطی با کمک تمامی بخش‌های استان برای تحقق دولت الکترونیک، ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد عدالت اقتصادی و ارتباطی اعلام کرد.

در این دیدار مهندس خباز عضو هیات مدیره ، مهندس دلگیر مدیرکل فناوری اطلاعات، عیسی زاده مدیر کل دفترهیات مدیره مدیرعامل و روابط عمومی و امور بین الملل و موسوی مدیرامور هماهنگی استانها و رضایی‌نیا مدیر ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی حضور داشتند.

دکتر لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل وهیات همراه پیش از دیدار در مزار شهدای گمنام استانداری خراسان رضوی حضور یافتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-07-16 12:23

افزودن دیدگاه جدید