کد مطلب: 

270173

ثبت قراردادهای وکالت در سامانه «قرارداد الکترونیک قضایی»

با الکترونیک شدن قرارداد‌های وکالت، قرارداد خود را هر لحظه می‌توانید از طریق سامانه «قرارداد الکترونیک قضایی» مشاهده کنید.
قرارداد الکترونیکی

به گزارش سیتنا، اگر پیش از این، برای طرح دعوای حقوقی، قراردادی را روی کاغذ با وکیل خود منعقد می‌کردید، اکنون می‌توانید از وکیل مربوطه بخواهید که قرارداد را در سامانه «قرارداد الکترونیک قضایی» ثبت کند.

اگرچه موکلان می‌توانند پیش از ارسال کد تایید برای وکیل، از او بخواهند که متن قرارداد را ارسال کند، با این حال، پس از تایید، هم می‌توانند این درخواست را از وکیل داشته باشند و هم از طریق سامانه الکترونیک خدمات قضایی قرارداد‌ها را مشاهده کنند.

برای مشاهده قرارداد‌های الکترونیک وارد صفحه خدمات قضایی من شوید و روی آیکون «قرارداد‌های وکالت من» کلیک کنید.

برای مشاهده قرارداد‌های الکترونیک وارد صفحه خدمات قضایی من شوید و روی آیکون «قرارداد‌های وکالت من» کلیک کنید.

بازه زمانی را در این صفحه انتخاب کنید و روی یکی از انواع قرارداد‌ها که برای شما نمایش داده شده علامت بزنید.انواع قرارداد‌ها چهار مورد است؛ «بازیابی تمام قرارد‌های من»، «قرارداد‌هایی که من امضا کرده ام»، «قرارداد‌هایی که من موکلش هستم» و «قرارداد‌هایی که من نماینده هستم».

همچنین می‌توانید از بخش «وضعیت» یکی از موارد را که شامل «تنظیم شده»، «امضا شده»، «ابطال شده» و «تایید شده» است، انتخاب کنید.

سپس روی دکمه سبزرنگ «بازیابی قرارداد‌های وکالت با شرایط فوق» کلیک کنید تا فهرست قرارداد‌های خود را مشاهده کنید. در فهرست قرارداد‌های وکالت، مواردی، چون نمایش (قرارداد)، شماره قرارداد، تاریخ و زمان ثبت، نحوه مداخله، وضعیت و مبلغ حق‌الوکاله به ریال در دسترس موکل قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-07-06 11:51

افزودن دیدگاه جدید