کد مطلب: 

270107

تبدیل آزمایشی پست‌های ویدئویی اینستاگرام به ریلز

اینستاگرام به‌صورت آزمایشی همه ویدیوهای خود را به «ریلز» یعنی نوع محدود و کوتاهی از ویدیوهای تیک‌ تاکی تبدیل می‌کند.
اینستاگرام

به گزارش سیتنا به نقل از ایندیپندنت، ریلز به سرعت به محبوب‌ترین قالب تولید محتوا در اینستاگرام و فیس‌بوک تبدیل می‌شود.

در عکسی از برنامه ظاهرا تحت آزمایش اینستاگرام در متا (شرکت مادر اینستاگرام) خطاب به کاربران آمده است «مطالب ویدیویی حالا در قالب ریلز منتشر می‌شود.»

در کنار آن ویژگی‌های دیگری نیز اضافه شده است، ازجمله این‌که دیگران می‌توانند از صدای اصلی روی ویدیو برای ساختن ریلز خود استفاده کنند و نیز می‌توانند مانند امکان «دوئت» (دونفره) تیک‌تاک، ریلز را «بازتلفیق» کنند.

اینستاگرام همه ویدیوها را به ریلز تبدیل می‌کند

توییتر مت ناوارا (@MattNavarra)، ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲

ریلز

یک سخنگوی متا در ایمیلی به وب‌سایت تک‌کرانچ (TechCrunch) نوشت «در تلاش برای ساده‌سازی و بهبود تجربه کاربران اینستاگرام با ویدیوها، مشغول آزمایش این ویژگی هستیم.»

تنها راه برای آن‌که مطمئن شویم کاربر دیگری نمی‌تواند از ویدیویی برای بازتلفیق و ایجاد ویدیوی جدیدی استفاده کند، این است که این گزینه را در قسمت منوی اینستاگرام غیرفعال کنیم یا برای تک‌ تک ویدیوهایی که منتشر می‌کنیم این گزینه را غیرفعال کنیم.

این ویدیوهای شبه‌ تیک‌ تاکی، هم در فیس‌بوک و هم در اینستاگرام محبوب بوده‌اند و حدود یک‌پنجم محتوای مصرفی در اینستاگرام را شامل می‌شوند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت‌ گفت ریلز به سرعت به محبوب‌ترین قالب محتوا در این شبکه‌ها تبدیل می‌شود و کریس کاکس، مامور ارشد تولید هم، ریلز را «نقطه امیدواری» این شرکت اعلام کرد.

متا در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، تمرکز بیشتری بر ریلز خواهد داشت و قصد دارد از آن درآمد بیشتری کسب کند.

تبدیل تمام ویدیوها به ریلز باعث می‌شود متا بتواند محتوای بیشتری منتشر کند و به این ترتیب افراد زمان بیشتری را در این شبکه اجتماعی صرف می‌کنند و تبلیغات بیشتری می‌بینند.

تبدیل تمام ویدیوها به ریلز باعث می‌شود متا بتواند محتوای بیشتری منتشر کند و به این ترتیب افراد زمان بیشتری را در این شبکه اجتماعی صرف می‌کنند و تبلیغات بیشتری می‌بینند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام سال گذشته گفت این برنامه «دیگر برنامه به اشتراک گذشتن عکس» نیست و بیشتر مردم برای «سرگرم شدن» از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

موسری همچنین گفت اینستاگرام «در حال حاضر درگیر مسابقه‌ای بسیار جدی‌ است... تیک‌ تاک برنامه غول‌آسایی است، یوتیوب از آن هم بزرگ‌تر است و برنامه‌های بسیار دیگری هم در حال سر برآوردن‌اند.»

در پی انتشار این خبر، اینستاگرام قالب ویدیویی آی‌جی‌تی‌وی را منحل و آن را با ویدیوهای فید اینستاگرام ادغام کرد و قالب «ویدیوی اینستاگرام» را پدید آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-07-04 14:13

افزودن دیدگاه جدید