کد مطلب: 

270025

ارتباطات در مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان پایدار است

مدیر کل ارتباطات استان هرمزگان گفت: پس از وقوع زلزله در استان هرمزگان هیچ گونه اختلالی در شبکه ارتباطات ثابت و دیتای استان وجود ندارد و ارتباطات در مناطق زلزله‌زده پایدار است.
 زلزله‌

به گزارش سیتنا، احد قویدل گفت: با توجه به زلزله بامداد روز شنبه یازدهم تیرماه به بزرگی 6.1 در مقیاس ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین با مرکزیت روستای سایه خوش از توابع شهرستان بندر خمیر و همچنین 25 پس لرزه در شهرستان بندر خمیر؛ با پیش‌بینی‌های لازم در خصوص مقابله با بحران همه ارتباطات اپراتورهای سیار در مناطق مذکور پایدار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان افزود: هم اکنون ارتباط روستای سایه خوش(مرکز زمین لرزه) با استقرار دیزل ژنراتور سیار در منطقه بدون قطعی برقرار است.

قویدل فرد تصریح کرد: در دقایق اولیه پس از وقوع زمین لرزه به دلیل قطعی شبکه برق در محل زلزله ارتباط 18 سایت از مدار خارج شد که با تلاش اکیپ‌های فنی دستگاه‌های ذیربط ارتباط سیزده روستا برقرار شده است و هم اکنون فقط پنج روستای اطراف محل زمین لرزه به دلیل قطعی برق فاقد ارتباط پایدار هستند که تیم های پشتیبانی اپراتورها با تامین دیزل ژنراتورهای سیار در تلاش برای تامین برق سایت‌های مذکور هستند.

قویدل فرد تاکید کرد: هم اکنون در اثر زمین لرزه هیچ گونه اختلالی در شبکه ارتباطات ثابت و دیتای استان وجود ندارد و ارتباطات در مناطق زلزله زده پایدار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-07-02 08:37

افزودن دیدگاه جدید