کد مطلب: 

269760

آمادگی سازمان نصر برای تشکیل اتاق فکر حل مشکلات صنعت فاوا

رئیس سازمان نصر کشور در پیامی، ضمن تبریک انتصاب دکتر سیدمحمد رضوی‌زاده به عنوان سرپرست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، برای تشکیل اتاق فکر حل مشکلات صنعت فاوا در این پژوهشگاه، اعلام آمادگی کرد.
سیدحسن هاشمی

به گزارش سیتنا، متن پیام مهندس سیدحسن هاشمی به این شرح است:

جناب آقای دکتر رضوی‌زاده

با سلام

انتصاب شما به عنوان سرپرست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران که با حکم وزیر محترم ارتباطات صورت گرفته است تبریک گفته و برای جنابعالی، موفقیت در این عرصه جدید خدمت را آرزومندم.

همانطور که مستحضرید، سازمان نصر کشور با بیش از 20 هزار عضو حقیقی و حقوقی در 31 استان کشور، بزرگترین و فعال ترین مجموعه قانونی صنعت فاواست که طی 17 سال فعالیت، ضمن تثبیت جایگاه بخش خصوصی در این صنعت، اقدامات گسترده‌ای برای حل چالش‌ها و مشکلات فعالان این عرصه داشته است.

با این وجود همچنان بخش خصوصی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات با چالش‌هایی مواجه است که به نظر می‌رسد یک راهکار مفید برای حل آنها، نگاه پژوهش‌محور به شبکه مسائل و ارائه منطق‌های علمی و مستدل است که می‌تواند در تصمیم‌سازی‌های وزارتخانه و دولت محترم موثر باشد.

بر این اساس و با توجه به ماموریت وزیر محترم به حضرتعالی در خصوص «ارتباط مداوم با نخبگان و تشکیل اتاق فکر جهت شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم جهت تصمیم سازی»، آمادگی سازمان نصر را برای تشکیل این اتاق اعلام می‌داریم و امیدواریم همفکری و هم‌اندیشی نخبگان بخش خصوصی صنعت با رئیس و اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه، منجر به نتایج خوبی برای توسعه صنعت فاوا در کشور شود.

در پایان، بار دیگر انتصاب جنابعالی را تبریک گفته و سربلندی و بهروزی‌تان را از خداوند متعال خواستارم.

سیدحسن هاشمی

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-22 13:39

افزودن دیدگاه جدید