کد مطلب: 

269758

کسب رتبه پنجم دولت الکترونیک توسط شرکت ارتباطات زیرساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت، بر اساس‌ نتایج نهمین دوره ارزیابی دولت الکترونیک در بین 170 دستگاه اجرایی‌ کشور رتبه پنجم را کسب کرد.
دولت الکترونیک

به گزارش سیتنا، در نهمین دوره ارزیابی، ‌تعداد 38 شاخص فناوری اطلاعات دولت الکترونیک بر اساس ‌قوانین، الزامات ومصوبات شورای عالی فضای مجازی در بخش‌های مختلف از جمله دولت‌کاربرمحور، دولت یکپارچه، دولت مشارکت و دولت‌ شفاف محور مورد بررسی قرارگرفت.

بر اساس ‌این گزارش، شرکت ارتباطات زیرساخت در زمینه‌های الکترونیکی شدن خدمات دولت رتبه اول، در دولت کاربر محور رتبه دوم، در دولت شفاف رتبه دوم، در بخش دولت مشارکتی رتبه اول و در مجموع رتبه پنجم را در بین دستگاه های اجرایی‌کشور به دست آورده است.

ارزیابی کیفیت خدمات دولت الکترونیک از مصادیق توسعه دولت الکترونیک است که با الکترونیکی شدن فرایندها، یکپارچه‌سازی و هوشمندسازی بر اساس‌ شاخص‌های مختلف منجر به تسهیل و تسریع در امور مشتریان و صاحبان کسب و کار و متضمن شفافیت، پاسخگویی و‌کاهش هزینه‌های اجرایی در کشور خواهد بود.

توسعه دولت الکترونیک در دولت سیزدهم اولویت‌ مهم و اصلی رئیس جمهور به شمار می رود که با تحقق آن فرصت بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نظیری برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-22 12:21

افزودن دیدگاه جدید