کد مطلب: 

269702

اینستاپست مربی تیم پرسپولیس پس از جدایی

مربی تیم پرسپولیس از هواداران بابت «قصور و کاستی‌ها» معذرت خواهی کرد.
اینستاپست مربی تیم پرسپولیس پس از جدایی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی ساعتی پس از جدایی توافقی از سرخ‌پوشان و در آستانه حضور روی نیمکت نساجی، با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس خداحافظی و از آنها بابت حمایت‌هایشان تشکر کرد.

در این پست مطهری آمده است:

* نمی‌دانم چگونه آغاز کنم که پایانی را خبر دهم. ممکن است خداحافظی کمی فاصله بیندازد اما ما هرگز از هم دور نیستیم زیرا دوستی‌ها را با قلب و نه فاصله‌ها اندازه می‌گیرند.

* اکنون که قرعه برای خدمت در سنگر دیگری برای من فراهم شده است، فرصت را غنیمت شمرده و به خاطر اینکه باعث شدید در سه سال گذشته، پرسپولیس به خانه و خانواده‌ام تبدیل شود از شما سپاسگزارم.

* از زمان پیوستن به پرسپولیس تمام تلاش خود را کردم تا به تیم کمک کنم. عجب خاطرات شگفت انگیزی را خلق کردیم و چه فراز و نشیب‌هایی را کنارهم پشت سرگذاشتیم و حمایت شما ارزش زیادی برای من داشت.

* قصور و کاستی‌ها را به بزرگی خود و به دیده رحمت برمن ببخشایید. برخود لازم می‌دانم از برادر خودم یحیی گل‌محمدی خالصانه تشکر کنم که استقامت، پشتکار، رفاقت و معرفت را خیلی خوب به من آموخت.

* همچنین از افشین پیروانی عزیز، مدیران، مربیان، بازیکنان پرسپولیس و اصحاب رسانه به پاس لطف، محبت و مهربانی بی شائبه سپاسگزارم. تنور دلتان گرم، روزگارتان آباد... ارادتمند شما خوبان؛ حمید مطهری.

اینستاپست مربی تیم پرسپولیس پس از جدایی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (16 رای)
سیتنا 4
2022-06-20 18:08

دیدگاه‌ها

تصویر پسیانی
خدایی همه پرسپولیسی ها عالین. دمش گرم کاش ورزش از همه حواشی جدا بشه تا ببینین پرسپولیس جایگاه واقعی اش کجاست
ارسال شده توسط پسیانی در 31 خرداد 01 - 13:55
تصویر محمدی
پرسپولیس و عشق است .........................................
ارسال شده توسط محمدی در 31 خرداد 01 - 13:45

افزودن دیدگاه جدید