کد مطلب: 

269444

تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب درسی تا ۳۱ خرداد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: با توجه به اینکه ۱۱ درصد دانش‌آموزان میان پایه تاکنون اقدام به سفارش کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ نکرده‌اند، مهلت ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ تمدید می‌شود.
سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

به گزارش سیتنا، محمد علوی تبار اظهار کرد: سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه (دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه پایه‌های یازدهم و دوازدهم) به مدت ۱۰ روز از ۲۱ تا ۳۱ خرداد سال جاری تمدید شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در مورد دانش‌آموزان میان پایه‌ای که تاکنون موفق به ثبت سفارش کتاب درسی نشده‌اند، یادآور شد: ضرورت دارد خانواده‌ها و مدارس در این فرصت زمانی سفارش دانش‌آموزان را در سامانه ثبت کنند، مسؤولیت بررسی، اطلاع‌رسانی و پیگیری سفارش دانش‌آموزان بر عهده مدارس است.

وی تصریح کرد: مطابق تقویم زمانی درج شده در شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ و اطلاع‌رسانی قبلی از طریق رسانه ملی، پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق و پیگیری مدیران مدارس، زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان میان پایه در تاریخ ۲۱ خرداد به اتمام می‌رسد که اکنون به مدت ۱۰ روز (از ۲۱ تا ۳۱ خردادماه) تمدید شده است.

علوی تبار درباره سایر پایه‌های تحصیلی هم گفت: ثبت سفارش دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم از پنجم تیر پس از ثبت نام در مدرسه آغاز می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-06-11 11:13

افزودن دیدگاه جدید