کد مطلب: 

269392

دایرکتوری مراکز داده آماده بهره‌برداری شد

برای اولین بار در کشور، دایرکتوری مراکز داده به نشانی dcdirectory.ir ایجاد و آماده بهره‌برداری شد تا بانک جامعی از اطلاعات و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این عرصه تجمیع و در اختیار همه متقاضیان استفاده از آن قرار بگیرد.
سازمان نصر کشور

به گزارش سیتنا، صنعت مراکز داده از ترکیب بیش از 12 صنعت تشکیل شده و گستردگی و تنوع قابل توجهی در حوزه تامین کنندگان تجهیزات و خدمات آن وجود دارد. با توجه به این موضوع، فرآیند شناسایی و انتخاب تامین‌کنندگان و پیمانکاران این حوزه برای کارفرمایان با پیچیدگی‌هایی همراه است تا آنجا که در گذشته درخواست‌های مکرری از سازمان‌ها و کارفرمایان خصوصی و دولتی جهت دریافت فهرست شرکت های فعال در بخش‏های مختلف به سازمان ارجاع شده است.

ایجاد یک دایرکتوری اختصاصی

با توجه به این ضرورت و نیاز، هم اکنون دایرکتوری اطلاعات مراکز داده به نشانی dcdirectory.ir ایجاد و آماده بهره‌برداری شده است.

در این پرتال، جهت سهولت جستجو و طبقه‌بندی اطلاعات سعی شده شرکت‌ها در زمان ثبت‌نام نسبت به مشخص نمودن زمینه فعالیت خود براساس پارامترهایی از جمله رتبه شورا، ماهیت حقیقی یا حقوقی، عضویت در کمیسیون‌های مرتبط، گواهی‌نامه‌های نظام صنفی، افتا، پدافند غیرعامل اقدام نمایند تا بعد از ثبت اطلاعات و بررسی آن، ذینفعان به سرعت به اطلاعات مورد نیاز بر اساس فیلترهای تعبیه شده، دسترسی داشته باشند.

از دیگر امکانات این دایرکتوری، امکان ثبت اطلاعات اشخاص حقیقی و مشاوران سازمان نصر و فعال در حوزه مراکز داده به عنوان مرجعی برای توسعه کسب و کار مشاوران و آشنایی بیشتر سازمان ها با متخصصان این حوزه است.

علاوه بر موارد فوق، بر اساس نیاز صنعت و برنامه‌ریزی های انجام شده، یکی از اهداف راه‌اندازی این دایرکتوری، ایجاد مرجعی برای اطلاع‌رسانی اخبار این حوزه و شرکت‌های فعال می‌باشد که می‌تواند گامی موثر برای ارتقاء دانش حوزه مراکز داده باشد.

دعوت از تامین کنندگان، پیمانکاران و مشاوران جهت ثبت اطلاعات

در حال حاضر ثبت‌نام و استفاده از خدمات این وب‏گاه رایگان است و همه تامین‌کنندگان تجهیزات و خدمات مراکز داده، پیمانکاران طرح و ساخت(EPC)، پیمانکاران پشتیبانی و نگهداری و همچنین مشاوران حقوقی و حقیقی فعال در این حوزه می‌توانند با مراجعه به وب‏گاه dcdirecroty.ir و ثبت نام در آن، نسبت به تکمیل پروفایل و ثبت کامل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-08 11:59

افزودن دیدگاه جدید