کد مطلب: 

269275

پیگیری وزیر ارتباطات نسبت به نیروی انسانی شرکت ملی پست

معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات گفت: وزیر ارتباطات نگاه ویژه‌ای به بخش معیشت کارمندان پست دارد و از سال گذشته اقداماتی انجام شده، اما این مشکلات یک شبه قابل حل و فصل نیست و باید راهکار قانونی متناسب برای این موضوع باشد که به جد پیگیر این موضوع هستیم.
پیگیری وزیر ارتباطات نسبت به نیروی انسانی شرکت ملی پست

به گزارش سیتنا، هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات ضمن بازدید از پروژه مجتمع ICT استان اظهار کرد: پروژه مجتمع ICT آذربایجان غربی بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود در اسرع وقت باقیمانده کار با پیشرفت مناسب انجام شود.

اصلان زاده افزود: ساختمان مجتمع ICT در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با زیربنای بیش از شش هزار مترمربع در هفت طبقه در حال احداث است که تا به امروز بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید با توجه به سردسیر بودن منطقه آذربایجان غربی مابقی پروژه در اسرع وقت کامل شود.

معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات در بازدید میدانی از مجموعه پست و ارتباطات زیرساخت آذربایجان غربی بیان کرد: وزیر ارتباطات به جد پیگیر رفع مشکلات تجهیزاتی و نیروی انسانی شرکت ملی پست ایران است.

اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات با بررسی روند فعالیت اداره کل پست آذربایجان غربی گفت: میکانیزه شدن فرآیند فعالیت‌های پستی راندمان کار و کاهش هزینه‌ها را در پی دارد که باید نسبت به این موضوع در "پست" آذربایجان غربی نگاه ویژه‌ای شود.

معاون وزیرارتباطات در پاسخ به درخواست پرسنل پست آذربایجان غربی در خصوص افزایش حقوق و مزایایشان گفت: وزیر ارتباطات نگاه ویژه‌ای به بخش معیشت کارمندان پست دارد و از سال گذشته اقداماتی شده است اما این مشکلات یک شبه قابل حل و فصل نیست و باید راهکار قانونی متناسب برای این موضوع باشد که به جد پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود:چند سالی بود که تعرفه‌های پستی تغییری نداشت که با تغییر اعمال شده در تعرفه‌ها امیدواریم در روند درآمدی شرکت ملی پست و مرتفع شدن مشکلات موجود تغییراتی را شاهد باشیم.

وی افزود: درخواست داریم که تعرفه‌‌های پستی مانند تعرفه‌ های پزشکی که در ابتدای هر سال در هیات دولت مصوب می‌شود بر اساس تورم سالانه اصلاح شود و دیگر شاهد مشکلات موجود نباشیم.

بر اساس این گزارش اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات در نشستی با کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ضمن تبیین سیاست‌های حمایتی وزارت ارتباطات به مشکلات و درخواست‌های پرسنل مجموعه رسیدگی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-02 11:55

افزودن دیدگاه جدید