کد مطلب: 

269250

افزایش دو برابری میزان سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات در کردستان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: میزان سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات در استان کردستان نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است و اگر حمایت و تحولی صورت گیرد میزان سرمایه‌گذاری مخابرات در این استان تا چند برابر آن افزایش می‌یابد.
شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در سفر به کردستان اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در این استان طی چند سال اخیر در دستور کار قرار دارد و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی از مدیر مخابرات کردستان بخاطر پیشرو بودن استان در نگهداری و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی تقدیر کرد و افزود: انتظار می‌رود که این روند رو به رشد با جدیت دنبال شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی زیرساخت‌های مخابراتی در کردستان حداقل بین ۱۰ تا ۲۰ هزار میلیارد تومان است که براساس استاندارد جهانی، ۱۰ درصد آن برای نگهداری نیاز است که کردستان این اعتبار را در اختیار ندارد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: ما در جنگ اقتصادی هستیم که از دفاع مقدس سخت‌تر است و دشمن همه توان خود را برای پیروزی می‌گذارد که از مسئولان می‌خواهیم بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌هایی که وظیفه توسعه دارند را حمایت کنند.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران پیشران توسعه زیرساخت‌های فناوری و اطلاعات است و خود را در شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد.

سلطانی در پایان سخنانش از افزایش دو برابری سرمایه‌گذاری مخابرات در کردستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اگر حمایت و تحولی صورت گیرد میزان سرمایه‌گذاری مخابرات در این استان تا چند برابر آن افزایش می‌یابد.

بر اساس این گزارش، از خانواده‌های شهدای مخابرات منطقه کردستان و خانواده شهید محمود امان الهی تجلیل شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-01 13:57

افزودن دیدگاه جدید