کد مطلب: 

269136

انتخاب «دکتر داوود ادیب» به‌عنوان کارآفرین برگزیده چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران در بخش صنعت در سال 1400

در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران، رتبه سوم کارآفرین برتر بخش صنعت استان تهران به «داوود ادیب» رییس هیات مدیره صنایع ارتباطی آوا، تعلق گرفت.
دکتر داوود ادیب

به گزارش سیتنا، چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران در سال ۱۴۰۰، صنایع ارتباطی آوا و رییس هیات مدیره این شرکت، دکتر داوود ادیب را به‌عنوان رتبه سوم کارآفرینان برتر در بخش صنعت در استان تهران اعلام کرد.

در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران، کمیته برگزاری این جشنواره از بین ۲۱۹ بنگاه اقتصادی ثبت ‌شده در سامانه جشنواره و پس از سه مرحله داوری بر اساس اطلاعات خوداظهاری و مستندات بارگذاری‌شده در سامانه، استعلام از مراجع ذیربط، بازدید میدانی و راستی‌آزمایی نوآوری‌های شومپیتری (مشتمل بر نوآوری در محصول/خدمت جدید، نوآوری در فناوری، نوآوری در منابع/ مواد اولیه، نوآوری در زنجیره تامین و نوآوری در دسترسی به بازار و مشتریان جدید)، دکتر داوود ادیب را به عنوان یکی از سه کارآفرین برتر استان تهران در بخش صنعت تشخیص داد.

نوآوری‌های بنگاه‌های اقتصادی که توسط این جشنواره مورد بررسی قرار گرفته‌اند، مشتمل بر نوآوری در محصولات، ارائه خدمات جدید، نوآوری در فناوری، نوآوری در منابع و مواد اولیه، نوآوری در زنجیره تأمین و نوآوری در دسترسی به بازار و مشتریان جدید است. این جشنواره در بیانیه خود آورده است:‌ "ما می‌توانیم از کارآفرینی رشد و پیشرفت کشورها، افزایش بهره‌وری و رفاه اجتماعی را انتظار داشته باشیم، لذا کارآفرینی، خلاقیت، نوآوری و کسب‌وکارهای ریسک‌پذیر سوخت موتور اقتصاد در عصر حاضر در نظر گرفته می‌شوند".

بر اساس اطلاع رسانی مدیر کل توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران مراسم رسمی تقدیر از منتخبین جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است که در همین راستا در مراسمی که روز شنبه هفتم خرداد توسط کانون کارآفرینان استان تهران در کارخانه نوآوری آزادی برگزار گردید و ضمن تقدیر و معرفی کارآفرینان برتر آخرین دوره جشنواره کارآفرینان برتر، کارآفرینان این دوره به صورت رسمی در لیست اعضای کانون کارآفرینان استان تهران قرار گرفتند.

در تقدیرنامه‌ای در همین راستا آمده است:

جناب آقای داوود ادیب 
«بی شک مسیر رشد، پیشرفت و سازندگی میهن عزیزمان، مرهون زحمات، تفکر و ارزش‌آفرینی بزرگان بی ادعایی است که طی سال‌ها کار و زحمت و با پشتکار مثال زدنی مشکلات اقتصادی بزرگی را در کشور حل کرده اند و باعث ایجاد روحیه امید به آینده در بین جوانان شده‌اند و اینک این بزرگان را با نام کارآفرین خطاب می کنیم و چه سعادتی که شما به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شده اید.

به رسم ادب و ارادت، حضور جنابعالی را در جمع کارآفرینان برتر استان تهران خیر مقدم گفته و امیدواریم به فضل خداوند متعال و با تلاش و همت جنابعالی بتوانیم در کانون کارآفرینان استان تهران قدم های بزرگی در مسیر تعالی و رشد کشور عزیزمان برداریم.»

شایان ذکر است که اهداف کانون عبارتند از:

  • ایجاد نظام مدیریت یکپارچه راهبردی در توسعه کارآفرینی استان
  • کشف و بهره گیری مطلوب از ظرفیت‌های نهفته کارآفرینان استان
  • انسجام بخشی به کارآفرینی متناسب با نیازهای توسعه استانی و ملی
  • نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی در جامعه و تقویت نهادهای پشتیبانی کننده توسعه کارآفرینی
  • کشف و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های نهفته و موجود مناطق و استانها به ویژه در عرصه مزیت‌های نسبی در امر توسعه کارآفرینی
  • تعامل مستمر بین مدیران و کارشناسان ارگان‌های حاکمیتی با کارآفرینان بخش غیر دولتی در جهت تصمیم سازی و پیشبرد برنامه‌های توسعه استان و کشور

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-05-29 09:05

افزودن دیدگاه جدید