کد مطلب: 

269051

گزارش آگهی/ با این اپلیکیشن‌ها حسابدار خودتان باشید

همه ما به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستیم، اما در عین حال مدیریت درستی روی هزینه‌ها و پس‌انداز یا درآمد خود نداریم. شاید بتوان گفت یکی از روش‌های بسیار موثر و قوی برای افزایش درآمد، مدیریت درست هزینه‌ها و پس‌انداز آن است. داشتن پس‌انداز به ما کمک می‌کند که آینده بهتری برای خودمان بسازیم و فقط تا حد مورد نیاز برای خرید اقلام مختلف هزینه کنیم.
حسابدار

گاهی اوقات برای همه ما پیش می‌آید که پول خود را صرف خرید اقلامی می‌کنیم که واقعا به آن‌ها نیاز نداریم. در عین حال مورد خریداری شده نیز عمر چندان و یا اینکه کارایی زیادی ندارند و فقط هزینه روی دست ما می‌گذارند. د این شرایط اگر یک برنامه دقیق برای مدیریت هزینه‌های داشته باشیم، از خرید این اقلام غیرضروری و اضافی خودداری خواهیم کرد.

ممکن است شما هم برای پس‌انداز کردن برنامه مشخصی نداشته و یا اینکه اراده ضعیفی برای مدیریت درست درآمد و هزینه‌ها دارید و نیاز به یک مدیر خوب برای پیشبرد اهداف پس‌انداز داشته باشید. برای این کار دلیلی به استخدام حسابدار نیست؛ فقط کافی است اپلیکیشن های مدیریت هزینه که مناسب شرایط شماست، دانلود کنید. در ادامه این صفحه چند نمونه اپلیکیشن مدیریت مخارج را بررسی می‌کنم که انتخاب خوبی برای افزایش پس‌اندازها و مدیریت بهتر آن هستند.

Good budget، بهترین انتخاب برای مبتدیان

خوب اگر شما هم به‌تازگی تصمیم گرفتید که دستی به روی هزینه‌ها و درآمد خود بکشید و از هزینه‌های بی‌رویه خودداری کنید، بهتر است از یک اپلیکیشن جذاب شروع کنید. با نصب این برنامه می‌توانید مدیریت خوبی روی تمام هزینه‌های مختلف مانند اقلام خوراکی و مصرفی و... داشته باشید.

روش کار این اپلیکیشن به این صورت است که شما چند پاکت نامه مختلف در اختیار دارید و در هرکدام ا آن‌ها مبلغ مشخصی را برای هزینه‌های مختلف مانند خرید خوراک، پوشاک، اجاره و ... در طول ماه در نظر می‌گیرید. اگر در طول روز و ماه بیشتر از حد استاندار تعیین شده در هر پاکت نامه خرج کنید،  پاکت به رنگ قرمز نشان داده خواهد شد. بنابراین اگر بیش از اندازه مبلغی را کارت به کارت بانک مسکن کنید، به این معنا است که بیش از حد خرج کردید و باید تراکنش‌های مالی خودتان را مدیریت کنید. این برنامه امکان دستیابی به تراکنش‌های مالی تا یک سال را برای کاربران فراهم می‌کند و با کمک آن می‌توانید هزینه‌های خودتان را اولویت‌بندی کنید. برنامه گود باجت در دسته برنامه‌های موبایلی است و  در سیستم عامل‌های مختلفی مانند اندروید، آی او اس وب قابلیت استفاده و دانلود دارد.

Andro Money، مناسب در هر سیستم عاملی

یکی دیگر از برنامه‌های مناسب برای برآورد هزینه‌ها و افزایش پس‌انداز، برنامه Andro Money است که طرفداران زیادی دارد. این برنامه در سیستم عامل‌های مختلفی مانند مایکروسافت، اندروید، آی او اس و همچنین در نسخه وب کاربرد دارد. علاوه بر آن از چند اکانت به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند و ارزهای مختلف جهان را می‌توان در این برنامه بررسی کرد. با دانلود این اپلیکیشن در گوشی هوشمند  و یا کامپیوتر خود به‌راحتی می‌توانید هزینه‌های مختلف روزمره را مدیریت کنید.

 در صورتی که بیش از مقدار تعیین شده هزینه کردید، از آن مطلع خواهید شد. بنابراین با مشخص کردن حداکثر مقدار قابل خرج، می‌توانید تمام کالاها و خدمات مختلف مانند خوراکی، اکسسوری، لباس و یا بسته اینترنت بخرید. اما در صورتی که خریدها از حد مشخص شده افزایش پیدا کرد، با آلارم برنامه روبرو می‌شوید. البته پیشنهاد می‌شود که در کنار استفاده از این برنامه‌ها که به‌خوبی تمام هزینه‌های خرید را رصد می‌کنند، خودتان هم دست به کار شوید و در هنگام خرید کالاها و خدمات به دنبال بهترین گزینه‌ها با هزینه‌های کمتر باشید. به طور مثال با خرید بسته اینترنت نامحدود همراه اول به سراغ گزینه‌ای هستید که مقرون به‌صرفه و اقتصادی است و در کنار سرعت مناسب، هزینه کمتری روی دست شما می‌گذارد.

گزارش آگهی/ با این اپلیکیشن‌ها حسابدار خودتان باشید

QuickBooks Online، مناسب برای کسب و کارهای کوچک

برنامه جذاب بعدی که انتخاب بسیار خوبی برای کسب و کارهای کوچک محسوب می‌شود، QuickBooks Online است. برای استفاده از خدمات این برنامه می‌توانید از نمونه آزمایشی آن تا مدت 30 روز به‌صورت رایگان استفاده کنید و بعد از آن باید هزینه‌ای به ازای هر ماه پرداخت کنید تا امکانات اپلیکیشن در اختیار شما قرار بگیرد.

ویژگی برجسته و ممتازی که این برنامه در اختیار شما قرا می‌دهد این است که تمام موارد حسابداری مانند انجام صورت حساب‌ها، پذیرش پرداخت‌ها، مدیریت جریان نقدینگی، کسر مالیات و مواردی از این دست را انجام می‌دهد. همچنین هزینه‌های شما را دسته‌بندی می‌کند و به‌راحتی می‌توانید تمام حساب‌های بانکی مختلف خود را به این برنامه متصل کنید. ویژگی امنیتی با رمز عبوری که در این برنامه تعیین شده باعث می‌شود که کاملا محافظت شده باشد و احتمال هک در آن کاهش پیدا کند.

درنهایت اینکه با استفاده از این برنامه می‌توانید درآمد، مقدار فروش و هزینه‌ها را پیگیری کنید، صورتحساب‌ها را سازمان‌دهی کنید، مالیات را به موقع پرداخت کنید و تسلط کاملی روی حساب خود داشته باشید و آن را از بی سروسامانی نجات دهید.

Expensify، مناسب برای کسب و کارها

این برنامه موبایلی هم تا شش هفته به‌صورت آزمایشی و رایگان در اختیار شما قرار  می‌گیرید و بعد از آن برای استفاده از برنامه باید هزینه اشتراک آن را پرداخت کنید. این اپلیکیشن در سیستم عامل آی او اس، وب و اندروید قابلیت استفاده دارد و امکانات متخلفی را در اختیار می‌گذارد. در عین حال ویژگی امنیت بالایی دارد و احراز هویت دو مرحله‌ای را برای کاربران تعیین کرده تا امنیت کاملی را به کاربران ارائه دهد.

با استفاده از این برنامه می‌توانید گزارش کاملی از تمام هزینه‌ها و تراکنش مالی خود داشته باشید. علاوه بر آن با اتصال حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری مختلف خود می‌توانید تمام تراکنش‌های مالی در هر حساب را به‌خوبی بررسی کنید و از آن باخبر باشید. علاوه بر آن می‌توانید تمام اقساط مختلف را در زمان تعیین شده پرداخت کنید تا هزینه‌های مختلفی مانند جریمه به حساب شما تعلق نگیرد.

این اپلیکیشن هم به شکل ساده‌ای طراحی شده تا استفاده از آن راحت  و سریع باشد و در عین حال امکان مدیریت مالی و بودجه را برای تمام کاربران گوشی‌های هوشمند فراهم می‌کند. این برنامه هم به‌خوبی ارزهای مختلف را پشتیبانی می‌کند تا تمام کاربران از کشورهای مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. درنهایت اینکه احراز هویت دو مرحله‌ای و گذرواژه‌های محافظت شده برای ورود به این برنامه طراحی شده تا امنیت بهتری در اختیار کاربران قرار دهد.

کلام آخر

اگرچه مدیریت مالی هزینه‌ها در تمام دوران بسیار مهم بودند، اما امروزه شرایط اقتصادی و تورم به شکل گسترده‌ای حاکم است و به همین دلیل مدیریت دقیق و منظم هزینه‌ها بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شود. همه ما نیاز به پلتفرمی داریم که امکان پرداخته هزینه‌ها و اقساط در تاریخ دقیق، پرداخت قبوض خدماتی، انتقال وجه و ده‌ها امکان دیگر را برای ما فراهم کند. و یا در صورتی که کسب و کار خودمن را داریم این کار سخت تر نیز می شود.به طور مثال با کمک پرداخت یار می‌توان نگاه دقیقی به پرداختی ها داشت.

برنامه‌های متفاوت دیگری نیز برای مدیریت هزینه‌ها و درآمد طراحی شدند که به کاربران کمک می‌کنند که تسلط بهتری روی هزینه‌های مختلف خود داشته باشند. علاوه بر آن بابا تعریف کردن یک یا چند حساب بانکی و کارت اعتباری به همراه جزئیات آن‌ها، نیازی به حسابرسی دقیق حساب‌های مالی نداشته باشیم و بتوان تمام اقساط را به موقع پرداخت کرد، اقلام ضروری را خرید کرد و در عین حال در پایان ماه پس‌انداز مناسبی داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-05-25 09:49

افزودن دیدگاه جدید