کد مطلب: 

268998

ایجاد پنجره واحد به‌منظور جذب سرمایه‌گذار خارجی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها ایجاد پنجره واحد برای ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران خارجی است تا روند سرمایه‌گذاری و کسب مجوزهای کسب و کار در منطقه ویژه پیام برای این شرکت‌ها تسهیل شود.
اکبر قنبرپور

به گزارش سیتنا، اکبر قنبرپور در نشستی با مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و مدیران کل اقتصاد و دارایی البرز با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی پیام، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها ایجاد پنجره واحد برای ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران خارجی است تا روند سرمایه‌گذاری و کسب مجوزهای کسب و کار در این منطقه برای این شرکت‌ها تسهیل شود.

وی با اشاره به امکان جذب نیروهای خارجی تا سقف 10 درصد نیروهای شاغل در منطقه گفت: هم اکنون بیش از 260 سرمایه‌گذار داخلی به پیام آمده و سهم سرمایه‌گذاران خارجی یک درصد است و بنا داریم تا سهم سرمایه‌گذاران خارجی را در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای استقرار در این منطقه به 5 درصد برسانیم.

گفتنی است در این نشست مشکلات مالیاتی، گمرکی و بیمه‌ای سرمایه‌گذاران مستقر در منطقه ویژه نیز بررسی و تمهیدات لازم برای رفع این مشکلات و حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی پیام اتخاذ شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-05-23 13:00

افزودن دیدگاه جدید