کد مطلب: 

268939

وزیر ارتباطات: دولت به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی و تحول گراست و به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات کشور است. دولت در گام نخست سفرهای استانی به دنبال شناخت مشکلات و تمرکز بر روی پروژه‌های نیمه تمام است.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور، در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با یاد از شهدا و ایثارگران میاندوآب، ادامه راه آنان را در این مقطع در ساحت کار جهادی، شبانه روزی و عالمانه، حلال بسیاری از مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم نیز همین مسیر را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی و تحول گراست، افزود: این دولت به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات کشور است و بسیاری از مشکلات شهرستان میاندوآب با یک سفر و جلسه حل نمی شود و دولت در گام نخست سفر های استانی به دنبال شناخت مشکلات و تمرکز بر روی پروژه‌های نیمه تمام است.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه رییس جمهور معتقد است رییس جمهور کل ایران است و نسبت به همه مسئولیت دارد، گفت: تا نیمه نخست امسال دور نخست سفرهای استانی تکمیل و کل کشور پایش می شود و در نیمه دوم وارد دور جدیدی از سفرهای استانی می‌شویم و ارتباطات با مردم تداوم دارد.

وی از مسوولین شهرستان میاندوآب خواست سه یا چهار مشکل ریشه ای و عمیق این شهرستان را اعلام کنند تا بتوانیم به صورت ویژه پیگیری و حل کنیم.

نماینده ویژه رییس جمهور در این سفر کنترل بیماری کرونا را یکی از دستاوردهای مهم دولت در چند ماه گذشته عنوان کرد و گفت: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز بیش از ۱۶۰۰ روستا در همین مدت به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و در حوزه فضایی نیز با پرتاب و در مدار قرار گرفتن ماهواره صددرصد ایرانی، تصاویر با کیفیت ارسالی توسط ماهواره ایرانی دریافت شد و توانستیم به چرخه کامل ساخت، پرتاب و دریافت تصاویر ماهواره برسیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به طرح جراحی اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: در دولت‌های گذشته هیچ کس جرات این جراحی اقتصادی را نداشت و رییس جمهور و این دولت آبرو و حیثیت خود را برای این طرح گذاشته‌اند تا دست دلالان و واسطه ها از جیب مردم کوتاه شود و طبیعی است که علیه این طرح اقدام کنند.

زارع پور تصریح کرد: مردم با درک بالا و همراهی خود در این طرح دست رد به سینه ضد انقلاب زدند.

وی با اشاره به اینکه امکان دارد اشکالاتی در طرح باشد، افزود: بالا رفتن قدرت خرید و تامین حداقل معیشت مردم و خارج شدن دولت از اقتصاد از مزیت‌های این طرح است.

وی در پاسخ به برخی انتقادات که در مورد عدم جابجایی مدیران شهرستانی مطرح شد نیز با اشاره به اینکه ملاک انتصاب افراد شایسته سالار است، افزود: نباید در این حوزه دچار افراط و تفریط شویم و ملاک افراد در این دولت روحیه جهادی، کار شبانه روزی و عالمانه است.

وزیر ارتباطات درباره اتصال روستاهای استان آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت نیز گفت: ۷۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان دارای اینترنت پرسرعت هستند که برنامه داریم تا پایان سال به ۹۰ درصد برسد.

در این جلسه، نمایندگان اقشار مختلف مردم مسائل و مشکلات خود را به صورت شفاهی و مکتوب به وزیر ارتباطات اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات قبل از حضور در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب، با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد محمد حسین محمودی از نیروی دریایی ارتش، از رشادت‌ها و فداکاری جانبازان تجلیل و تقدیرنامه‌ای به رسم قدردانی از مجاهدت‌های این جانباز دفاع مقدس تقدیم وی کرد.

وزیر ارتباطات: دولت به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات کشور است

بازدید از پروژه ساحل سازی زرینه رود یکی دیگر از برنامه های امروز وزیر ارتباطات در سفر به شهرستان میاندوآب بود. وزیر ارتباطات در ابتدای ورود به شهرستان میاندوآب در مزار شهدای این شهر حاضر شد و با اهدای گل و نثار فاتحه یاد این شهدا را گرامی داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-05-21 10:16

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
چه گویم که ناگفتنم بهتر است احتمالا عده ای خاص از روزی که حضرت والا به وزارت رسیدند مشکلاتشان حل شده و به آسایش رسیده اند و گور پدر بقیه ملت علی الخضوص بازنشسته ها کافی است ایشان و یارانشان به سلامت باشند غرت گران شرمت مخابرات خامی جناب وزیر شاید با افزایش تعرفه ها به کمک این وزیر انان در اسایش بیشتر بتوانند ویلاهای برون مرزی خود را توسعه دهند .
ارسال شده توسط Anonymous در 03 خرداد 01 - 19:55

افزودن دیدگاه جدید