کد مطلب: 

268661

نشست شورای مرکزی سازمان نصر همزمان با کیتکس 2022

اعضای شورای مرکزی سازمان نصر کشور همزمان با دومین نمایشگاه کیتکس، علاوه بر بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های فعال در صنعت فناوری اطلاعات، پانزدهمین نشست دوره‌ای خود را با حضور مدیران و مسئولان منطقه آزاد کیش در مرکز همایش‌های بین‌المللی این جزیره برگزار کردند.
سازمان نصر کشور

به گزارش سیتنا، در نمایشگاه کیتکس2022 که تا 22 اردیبهشت ماه دایر خواهد بود، توانمندی‌‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در محورهای شهر هوشمند، اینترنت اشیاء، فناوری‌های نوین مالی، بلاک‌چین و رمز ارزها، زیرساخت‌ها و امنیت و رسانه‌های دیجیتال به نمایش گذاشته شده است.

اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که میهمان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بودند، علاوه بر بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های فعال در صنعت فناوری اطلاعات، پانزدهمین نشست دوره‌ای خود را با حضور مدیران و مسئولان منطقه آزاد کیش در مرکز همایش‌های بین‌المللی این جزیره برگزار کردند.

در این نشست رئیس و اعضای هیات رییسه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند برگزار کنندگان و دست‌اندرکاران نمایشگاه کیتکس2022، برپایی آن را اقدامی عملی برای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ارزیابی کردند.

هیات رئیسه سازمان نصر همچنین، با اعلام آمادگی برای مشارکت و همکاری بیشتر در برگزاری دوره‌های آتی این نمایشگاه، ابراز امیدواری کردند در سالی که به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده، با تداوم همکاری، هم‌افزایی، حمایت و مساعدت کلیه سازمان‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز در حوزه فاوا، بخش فناوری اطلاعات بتواند زمینه رونق تولید و توسعه کشور را بیش از پیش فراهم کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-05-12 09:04

افزودن دیدگاه جدید