کد مطلب: 

268391

ارتقای معیشت کارگران شبکه پستی کشور ضرورت دارد

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: زحمات چند برابری کارگران شبکه پستی کشور به ویژه در روزهای کرونایی بر هیچکس پوشیده نیست و تلاش داریم تا در محدوده اختیارات و در راستای برقراری عدالت تا حد امکان از محل رفاهیات پرداختی‌هایی را به نیروهای شرکتی داشته باشیم.
محمود لیائی

به گزارش سیتنا، محمود لیائی یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات کشور، با نیروهای شرکتی این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

لیائی با حضور در جمع نیروهای شرکتی مرکز تجزیه و مبادلات کشور، گفت: امروز را فرصتی مناسب دیدم تا از تلاش های شما همکاران که از زحمتکش ترین و پرتلاش ترین اقشار جامعه هستید و با وجود سختی و دشواری کار همواره با سخت کوشی و تلاش شبانه روزی در راستای ارائه خدمات به شهروندان حرکت می‌کنید قدردانی کنم.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست به افزایش حجم کار با توجه به ترافیک چندبرابری سال های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره و ادامه داد: زحمات چند برابری شما به ویژه در این روزهای کرونایی بر هیچکس پوشیده نیست و تلاش داریم تا در محدوده اختیارات و در راستای برقراری عدالت تا حد امکان از محل رفاهیات پرداختی هایی را به نیروهای شرکتی داشته باشیم.

وی درحاشیه این دیدار از سالن مبادله و بخش های اجرایی مرکز تجزیه و مبادلات کشور بازدید و شاخص های کیفی آماده سازی و رهسپاری مرسولات پستی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-05-02 10:12

افزودن دیدگاه جدید