کد مطلب: 

268093

پرداخت تسهیلات بانکی به شرط فاکتور الکترونیکی در سمنان از خرداد ماه

رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: در سال 1401 رویه ارائه تسهیلات رونق تولید به صنایع استان به‌واسطه راستی‌آزمایی و مسائل مرتبط با آن تغییر خواهد کرد و طرح پرداخت تسهیلات بر اساس فاکتور الکترونیکی از اواسط خرداد ماه در سمنان اجرایی خواهد شد.
فاکتور الکترونیکی

به گزارش سیتنا، علی تشنه‌دل رئیس سازمان صمت سمنان با اشاره به مصوبات جدید ستاد کارگروه رونق تولید و رفع موانع استان، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل واحدهای تولیدی سمنان، موضوع نقدینگی است و سعی می‌کنیم با پرداخت وام در سایه همراهی بانک‌ها به این واحدها کمک کنیم.

وی بابیان این‌که در آخرین نشست ستاد رونق تولید سمنان به مشکلات پنج واحد صنعتی و همچنین یک واحد صنایع‌دستی در رسیدگی شد، بیان کرد: ۳۴ میلیارد تومان وام بانکی در اختیار این واحدها قرار خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات آنان حل شود.

رئیس سازمان صمت سمنان بابیان این‌که امسال رویه ارائه تسهیلات رونق تولید به‌واسطه راستی آزمایی و مسائل مرتبط با آن تغییر خواهد کرد، گفت: طرح پرداخت تسهیلات بر اساس فاکتور الکترونیکی از اواسط خردادماه در سمنان اجرایی خواهد شد.

تشنه‌دل بابیان این‌که بانک‌های عامل استان از این تاریخ تنها بر اساس این نوع فاکتورها وام پرداخت خواهند کرد، اضافه کرد: در نشست ستاد رونق تولید، موضوع فاکتور الکترونیکی مطرح و مقرر شد برای اطلاع‌رسانی در خصوص آن اقدامات مؤثر صورت گیرد تا بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: نقدینگی، مسائل مرتبط با بدهی بانکی، مالیات، تملک بانکی، پرداخت به تأمین اجتماعی و… از مهم‌ترین مشکلات و موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی سمنان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-04-20 15:29

افزودن دیدگاه جدید