کد مطلب: 

267749

مهلت 20 روزه دفاتر پیشخوان دولت برای بروزرسانی اطلاعات

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت بیست روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir، در سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر، اطلاعات خود را بررسی و تکمیل کنند.
شهرام حی شاد

به گزارش سیتنا، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستائی در طی چند سال گذشته به صورت بر خط راه‌اندازی شده است، گفت: با توجه به اینکه تمامی تعاملات رگولاتوری با دفاتر پیشخوان از زمان ثبت خود اظهاری برای تعیین رتبه دفتر تا تاییدیه نهائی و اختصاص خدمات دستگاهها براساس رتبه دفاتر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان بایستی با مراجعه به این سامانه مطابق با دستورالعمل اجرائی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان، اطلاعات خود را بررسی کرده و درصورت وجود مغایرت، آن را رفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارزیابی و رتبه‌بندی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ براساس اطلاعات این سامانه انجام می‌شود، افزود: دارندگان پروانه دفاتر می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir در منوی خدمات الکترونیک، زیر منوی نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، یا آدرس الکترونیکی https://geps.cra.ir به سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستائی دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-04-09 16:00

افزودن دیدگاه جدید