کد مطلب: 

267601

ببینید| گردش هیجان‌انگیز در کارخانه 5.5 میلیارد دلاری تسلا در آلمان با پهپاد

نزدیک به دو هفته پیش تسلا چهارمین کارخانه گیگافکتوری و اولین کارخانه‌اش در اروپا را بازگشایی کرد. حالا ویدیویی توسط یک پهپاد گرفته شده که بخش‌های مختلف این کارخانه 5.5 میلیارد دلاری را نشان می‌دهد.
شرکت تسلا

به گزارش سیتنا، تسلا اخیرا ویدیویی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته تا کارخانه بزرگ و جدیدش در برلین آلمان را از دید یک پهپاد به نمایش بگذارد. این گردش جذاب و سریع ما را ظرف سه دقیقه با بخش‌های مختلف این کارخانه آشنا می‌کند و احتمالا یکی از بهترین ویدیوهایی است که در این هفته می‌بینید.

پهپاد تسلا در ویدیوی زیر از بخش‌های مختلف ابرکارخانه این شرکت در برلین از جمله خط مونتاژ عبور می‌کند. این کارخانه بزرگ با سرمایه‌ای بیش از 5 میلیارد دلار به تازگی افتتاح شده و قرار است سالانه حدود 500 هزار خودرو تولید کند. کارخانه برلین حدود 10 هزار نیرو را مشغول به کار کرده است.

اگرچه در این ویدیو شاهد چند کات هستیم، ولی پهپاد تسلا که هدایت آن برعهده «فردیناند ولف» از تیم Skynamic بوده، به زیبایی از شکاف‌ها و بخش‌های مختلف اتومبیل‌ها عبور کرده و صحنه‌های زیبایی را به ارمغان آورده است. پهپادی که برای فیلم‌برداری استفاده شده ظاهرا کوادکوپتر سبک Cinewhoop بوده که مخصوص فیلم‌برداری در فضاهای تنگ است و می‌تواند چرخش‌های سریعی داشته باشد.

ویدیویی برای معرفی کارخانه تسلا

این ویدیو از بیرون کارخانه تسلا آغاز می‌شود و از میان خودروهای آماده این شرکت ما را به داخل کارخانه می‌برد و در انتها دوباره به خارج از کارخانه می‌رود و نمایی از بالای این مجموعه را به تصویر می‌کشد. تیم Skynamic در صفحه خود در اینستاگرام لحظاتی از هدایت این پهپاد توسط ولف را به اشتراک گذاشته که او را با هدست نمای اول شخص نشان می‌دهد.

دیروز در گزارشی به اطلاع شما رساندیم که تسلا در فصل اول سال 2022 توانسته رکورد تعداد خودروهای تحویلی تاریخ خود را بزند. این شرکت در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی مجموعاً 310,048 خودرو تحویل داده که بیشتر آن‌ها مدل Y و مدل سه بوده‌اند. این شرکت همچنین در این بازه زمانی 305,407 اتومبیل تولید کرده است. با این حال، همان طور که گفتیم، ایلان ماسک و تیمش می‌خواهند تولیدات خود را افزایش دهند و سالانه تعداد بسیار بیشتری خودرو بسازند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-04-04 15:08

افزودن دیدگاه جدید