کد مطلب: 

267428

سلطانی: تحول سازمانی نیازمند تغییر در شرکت مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تحول در سیاست‌گذاری وزارت ارتباطات از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم ایجاد شد و یکی از مهم ترین سیاست‌های دولت جدید، تحول در توسعه است و بخش اعظم این توسعه که باید توسط شرکت مخابرات انجام شود نویدی بر سالی مهم برای شرکت از بعد توسعه اقتصادی است.
 مهندس مجید سلطانی

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار نوروزی رییس و اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران ضمن تبریک سال نو و و آرزوی توفیق و موفقیت در سال ۱۴۰۱ گفت: یکی از سنت های الهی این است که بتوانیم با تلاش و مجاهدت به تحول در درون خود برسیم تا تغییراتی که از این تحول حاصل می شود در راستای تصمیمات راهبردی شرکت هم جهت و هم سوء شود.

در این نشست مهندس سلطانی افزود: تحول در سازمان مصداق تحول در درون انسان است و انسان و اجزا شرکت هستند که ساختار سازمان را می سازند وقتی افراد متحول شوند سازمان هم به خودی خود متحول می شود.

وی با تاکید بر نیاز به تحول اساسی در درون سازمان گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین شرکت ارتباطی زیرساختی و به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ و همچنین یک شرکت خدمات رسان به مردم می تواند نقش پررنگی در در تحول اقتصادی کشور به وجود آورد تا با عنایت سیاست گذارن کشور نقش اصلی و اثرگذار خود را به بهترین نحو ایفا کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به تحول در سیاست گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم اظهار داشت: یکی از مهم ترین سیاست های دولت جدید ، تحول در توسعه است و بخش اعظم این توسعه که باید توسط شرکت مخابرات انجام شود نویدی بر سالی پرتلاش و مهم برای شرکت از بعد توسعه اقتصادی است.

وی در ادامه با اعلام برنامه معاون وزارت ارتباطات و فناوی اطلاعات که از همکاری مجلس شورای اسلامی و دولت با شرکت مخابرات خبر می داد، افزود: در سال ۱۴۰۱ برنامه های مدونی برای عملکرد بهتر شرکت داریم که تمام این برنامه ها و تحولات مرهون همکاری دوجانبه ای است باید بین دولت و سازمان اتفاق افتد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-03-29 09:16

افزودن دیدگاه جدید