کد مطلب: 

267411

مبلغ تسهیم درآمد ارائه خدمات Fttx به میزان یک دهم درصد تصویب شد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با توجه به طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه و رسیدن به نقطه سر به سری طرح‌های توسعه شبکه مبتنی بر (تار) فیبرنوری برای منازل و کسب و کارها، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۸، مبلغ تسهیم درآمد ارائه این خدمات به کاربران، یک دهم درصد تعیین شده است.
صادق عباسی شاهکوه

به گزارش سیتنا، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی ثابت، پر سرعت و با کیفیت مبتنی بر فیبر نوری (Fttx)، یکی از اصلی‌ترین اولویتهای دولت سیزدهم برای ارتقای کیفیت خدمات حوزه ICT به مردم است.

در همین راستا هیات وزیران به منظور حمایت از توسعه دسترسی فیبر نوری، مبلغ تسهیم درآمد ارائه این خدمات را به میزان یک دهم درصد تصویب کرد.

صادق عباسی شاهکوه رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با توجه به طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه و رسیدن به نقطه سر به سری طرحهای توسعه شبکه مبتنی بر (تار) فیبر نوری برای منازل و کسب و کارها، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۸، مبلغ تسهیم درآمد ارائه این خدمات به کاربران، یک دهم درصد تعیین شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: این مبلغ تسهیم درآمد برای ارائه خدمات دسترسی مبتنی بر فیبر نوری به کاربران دارای درگاه فعال و به شرط تفکیک درآمد خدمات Fttp از سایر خدمات، در صورتهای مالی حسابرسی شده مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، تصویب شده است.

عباسی شاهکوه تصریح کرد: خدمات عمده‌فروشی دسترسی مبتنی بر فیبر نوری به شرط تفکیک حسابهای مالی عمده‌‌فروشی و خرده‌فروشی در صورتهای مالی حسابرسی شده، رعایت الزامات مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تایید رگولاتوری، از ابتدای سال ۱۴۰۱ مشمول تسهیم درآمد نمی‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-28 15:21

افزودن دیدگاه جدید