کد مطلب: 

266975

حراست شرکت ارتباطات زیرساخت در رتبه‌ نخست قرار گرفت

اداره کل حراست شرکت ارتباطات زیرساخت در بین شرکت‌های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رتبه نخست را کسب کرد.
شرکت ارتباطات زیر ساخت

به گزارش سیتنا، در جلسه ای که 16 اسفند ماه سال جاری در موزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده بود، پس از ارزیابی شاخص های اعلام شده؛ حراست شرکت ارتباطات زیر ساخت در این دوره حائز رتبه برتر شده و با اهدائ لوح سپاس از مدیر کل حراست شرکت‌های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، شاخص هایی نظیر اطلاع رسانی به موقع، نظم وانضباط، پاسخگویی به مکاتبات و گزارش های ویژه از جمله شاخص های مورد ارزیابی حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.5 (10 رای)
سیتنا 5
2022-03-12 11:31

دیدگاه‌ها

تصویر محمد محمدی سلیمانی 09133489973
باسلام حراست عزیز، روستای سرگز بخش اسفندقه جیرفت با ۳۷۰خانوار متاسفانه فاقد اینترنت است بنده به عنوان شورای مردم یک سال ونیم دوندگی کردم تا اومدن یک سایت ارتباطات بزنه. دودستی تقدیم معدن اهن کردند بعدمارفرستادن دنبال فیبرنوری جیرفت اسفندقه که تا روستای ما اومده بعد ۳۵کیلومترمونده به شهرستان به حال خودرها شده شمارابه خدا پیگیری کنید اینترنت به روستا بدن من یک سال ونیم دارم التماس میکنم خواهش میکنم. ولی کسی به فکر کسی نیست همه اش وعده امروز صبح فردا این ماه. چرا باید معدن که خودش توانایی مالی داره و میتونه فیبر را بیاره. پهنای باند را بدن به معدن بعد مردم را بچرخونن. اگر واقعا حراست هستی پیگیری کنید چرا با چه باج و رانتی دادن به معدن و مردم را میچرخونن یک سال ونیم کم نیست
ارسال شده توسط محمد محمدی سلیمانی 09133489973 در 05 بهمن 01 - 13:43

افزودن دیدگاه جدید