کد مطلب: 

266746
خدمات پستی فناورانه باید مبتنی بر نیازهای مردم ارائه شود
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در شرایط فعلی که هر روز نیاز‌های جدیدی از سوی مشتریان وجود دارد، باید ضمن پایبند بودن به دقت، سرعت و کیفیت خدمات پستی جدید مبتنی بر فناوری، به سمت تامین هرچه بیشتر نیازهای مشتریان گام برداریم.
محمود لیائی

به گزارش سیتنا، در جریان بازدیدهای سرزده از ادارات کل پست استان‌ها، محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست، در اداره کل پست استان مازندران حاضر و ضمن بازدید از واحدهای ستادی و اجرایی با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

وی تاکید کرد: خدمات جدید فناورانه مبتنی بر نیازها به مردم ارایه شود.

معاون وزیر ارتباطات در این بازدید از فعالیت های کارکنان پست این استان در ایام شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: در این ایام با افزایش چند برابری مرسولات روبه رو بودیم.

وی افزود: با شیوع کرونا مرسولات اینترنتی افزایش یافت و مرسولات از پاکت به بسته و امانات پستی تغییر شکل داد بنابراین به کار پست افزوده شد.

لیائی با تاکید بر تلاش و همدلی بیشتر خصوصا در ایام پایانی سال به دلیل افزایش حجم مرسولات خواستار رعایت اصل امانتداری و دقت و سرعت در ارسال امانات شد.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که هر روز نیاز‌های جدیدی از سوی مشتریان وجود دارد، باید ضمن پایبند بودن به دقت، سرعت و کیفیت خدمات جدید مبتنی بر فناوری، به سمت تامین هرچه بیشتر نیازهای مشتریان گام برداریم.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه این بازدید با حضور در گشت نامه رسانی به بررسی فرایندهای اجرایی ارسال امانات پستی پرداخت.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست سپس در گلزار شهدا بر سر مزار شهید رستم قاسمی از کارکنان شهید پست در دوران دفاع مقدس حاضر و با غبارروبی از مزار این شهید والامقام به وی ادای احترام کرد.
لیائی همچنین به منزل این شهید پستی رفت و با خانواده او دیدار کرد.

حضور بر مزار مرحوم حمید رشیدی از کارکنان پست مازندران که در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است با همراهی خانواده وی از دیگر برنامه های این بازدید بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-05 13:19

افزودن دیدگاه جدید