کد مطلب: 

266603

سرویس استریم بازی Twitch هم در ایران فیلتر شد!

بر اساس گزارشات، توییچ به عنوان محبوب‌ترین سرویس استریم بازی، در ایران فیلتر شده است.
توییچ

به گزارش سیتنا، پس از تحریم ایران توسط دیسکورد، بزرگ‌ترین سرویس چت و ارتباط میان گیمرها، اکنون نیز شاهد محدودیت بیشتری برای گیمرها هستیم و به نظر می‌رسد سرویس استریم بازی Twitch در ایران فیلتر شده است. بر اساس گزارش کاربران ایرانی، بدون تغییر آی‌پی دسترسی به این سرویس روی تلفن همراه یا دسکتاپ امکان‌پذیر نیست.

توییچ بزرگ‌ترین سرویس استریم بازی در دنیا محسوب می‌شود که روزانه ده‌ها میلیون بیننده دارد. در این سرویس گیمرها بازی‌های خود را به صورت زنده استریم می‌کنند و علاقمندان نیز می‌توانند آن‌ها را تماشا کنند. اخیراً استریم کردن به یک شغل تبدیل شده و بسیاری از آن کسب درآمد می‌کنند. برخی گیمرها استریم را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده‌اند.

استریم بازی در ایران نیز در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و از این طریق حتی کسب درآمد می‌کنند.

در چند ماه اخیر کند شدن اینترنت و اختلالات کم‌سابقه، باعث نگرانی گیمرها شده بود اما قطع دسترسی به توییچ و دیسکورد می‌تواند فاجعه بزرگی برای صنعت گیم و گیمرهای ایرانی باشد.

گفتنی است؛ این سرویس استریم بازی شروع بسیار ساده ای داشت. وبسایت مخابره ویدیویی جاستین. تی وی(Justin.tv) بخش ویدیوگیم خود را در سال ۲۰۱۱ به وبسایت دیگری منتقل کرد و نام آن را Twitch گذاشت. نتیجه این شد که سه سال بعد در ماه اوت ۲۰۱۴، آمازون وبسایت جدید را به مبلغ ۹۷۰ میلیون دلار خریداری کرد.

توییچ از لحاظ حداکثر ترافیکی، در رتبه چهار کشور آمریکاست. محتوای سایت می‌تواند به صورت زنده یا از طریق ویدئو در صورت تقاضا مشاهده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-02-28 08:56

افزودن دیدگاه جدید