کد مطلب: 

265629

ضرورت اتخاد راهبردهای نوآورانه برای افزایش رضایتمندی مشتریان

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات با اشاره به لزوم نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت مخابرات در سطح مناطق، خواستار تلاش مستمر برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان همگام با سیاست‌های کلان این شرکت شد.
دکتر داوود زارعیان

به گزارش سیتنا، دکتر داوود زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در آیین تکریم و معارفه مدیران چهار منطقه مخابراتی با اشاره به لزوم اتخاد راهبردهای نوآورانه برای خروج از بحران ها در این مناطق و نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت در سطح منطقه به‌منظور جلب و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان تاکید کرد .

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مخابرات مناطق با توجه به مزیت های نسبی و جغرافیایی خود خدمات بهتری ارائه دهند و در این مسیر باید از تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بهره بگیریم.

وی با تاکید بر مزیت های خدمات شرکت مخابرات ایران برای توسعه برند این شرکت، امکانات و سرمایه خوب، ماهیت و ویژگی های سرویس ها و منابع انسانی متخصص و کاردان را از جمله این مزیت ها دانست و اظهار داشت: هنر مدیریت در بکار گیری درست و به جا آنها ست ،زیرا هریک از این مزیت ها نقش موثری در توسعه دارند.

زارعیان با تاکید بر توجه بیشتر به منابع انسانی و استفاده حداکثری از سرمایه انسانی برای تسریع در انجام کارها افزود: خدمات مخابرات علاوه بر سود دنیوی، ثواب اخروی و ماندگار به همراه دارد چرا که این شرکت در دور افتاده ترین نقاط نیز خدمات ارائه می دهد.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به در نظر گرفتن نیاز متنوع مخاطبان، برتوسعه مشتری مداری در کشورتاکید کرد و گفت: سرعت در انجام کار یک اصل ضروری است که باید سر لوحه قرار گیرد. زیرا دوران رقابت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فرا رسیده اکنون رقابت شرکت های بزرگ با شرکت های کوچک است.

وی با اشاره به لزوم نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت در سطح مناطق، خواستار تلاش مستمر برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان همگام با سیاست‌های کلان شرکت مخابرات ایران شد و گفت: برای هر استانی باید سرویس مختلفی تعریف کنیم که با توجه به شیوع کرونا بسیاری از نیاز مخاطبان را پاسخگو باشیم.

آیین تکریم و معارفه مدیران چهار منطقه مخابراتی مازندران ، گیلان، آذربایجان شرقی و زنجان، سه شنبه پنج بهمن ماه سال جاری با حضور مدیران ارشد و معاونین ستادی شرکت مخابرات ایران، برگزار و مدیران جدید این مناطق معرفی شدند.

در این مراسم، آقایان علی نوروزی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه مازندران، یدالله حسنی مریان به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه گیلان، سیاوش شهبازی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی و حبیب الله شبستانی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان، معرفی و از زحمات مدیران پیشین این مناطق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-01-26 10:19

افزودن دیدگاه جدید