کد مطلب: 

265531

نگاهی کلی به وضعیت بازار رمزارها

بازار رمزارزها طی روزهای اخیر با نوسانات زیادی رو به رو بوده است، با ادامه یافتن این اوضاع ممکن است شاهد افت قیمت بیت کوین تا کانال ۳۰ هزار دلار نیز باشیم.
رمزارز

به گزارش سیتنا، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

بازارهای ارز دیجیتال مدتی است که در محدوده حمایت‌های بحرانی خود نوسان داشتند. ضعف کلان‌بازارها باعث فروش دارایی‌های پرخطر شده است.

سقوط عمیق قیمت بیت کوین که از روز پنجشنبه آغاز شده بود، تا به این لحظه ادامه داشته است و ظاهراً پیش‌بینی برخی از تحلیلگران درباره سقوط قیمت به ۳۳,۰۰۰ دلار و سطوح پایین‌تر از آن، در حال محقق شدن است.

در حال حاضر قوی‌ترین سطح حمایت بیت‌کوین سطح ۳۰ هزار دلار است. از دلایل احتمالی که می‌توان برای سقوط قیمت بیت‌کوین نام برد، عبارتند از: ممنوعیت خرید و فروش و استخراج رمزارز‌ها در برخی کشورها، ترس سرمایه‌گذاران بازار رمزارز‌ها و انتظار آن‌ها برای ریزش قیمت که افزایش سختی شبکه بیت‌کوین و تعداد ماینر‌ها این ترس را افزایش می‌دهد.

سایر سرمایه‌های دیجیتال هم با کاهش ارزش مواجه بودند. اتریوم 12 درصد و سولانا و کاردانو هرکدام 17 درصد کاهش قیمت داشتند.

طرح‌های فدرال‌رزرو آمریکا برای مهار تورم هم به ارزهای مجازی و هم به بازار سهام آسیب می‌رساند. ارزهای مجازی درست مانند بازار سهام و سایر سرمایه‌های مخاطره‌آمیز عمل می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد دولت بایدن برای انتشار استراتژی جدید خود برای سرمایه‌های مجازی در ماه آینده آماده می‌شود و از آژانس‌های فدرال خواسته خطرات و فرصت‌های این طرح را بررسی کنند.

هفت رمزارز برتر براساس حجم بازار

رمزارز

تصویر بالا ارزش ارزهای دیجیتال و نقشه بازار آنها تا ساعت 14 روز یک شنبه سوم بهمن ماه 1400 را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-01-23 13:30

افزودن دیدگاه جدید