کد مطلب: 

264884

دیدار اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات با رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری

رئیس و اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در دیدار با رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری، پیرامون فعالیت‌های اخیر و حضور در نمایشگاه های بین المللی خارج از کشور و همچنین تشریح ظرفیت های صادراتی و برنامه‌های حمایتی جاری و در دست اقدام این مرکز به گفت‌وگو پرداختند.
اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات

به گزارش سیتنا، رئیس و اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با دکتر مهدی قلعه‌نوی، رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری، مهندس روح الله استیری مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل، مسعود حافظی معاون دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی ریاست جمهوری و کارگزاران مرتبط، چهارشنبه هشتم دی ماه سال جاری، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر داوود ادیب رئیس اتحادیه، مهندس صابر فیضی عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون اپراتورهای پروانه ارتباطات ثابت، مهندس سادینا آبایی نایب رئیس و رئیس کمیسیون ظرفیت سازی و نوآوری اتحادیه حضور داشتند.

گفتنی است؛ در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های اخیر و حضور در نمایشگاه های بین المللی خارج از کشور و همچنین تشریح ظرفیت های صادراتی اعضا برنامه‌های آتی اتحادیه عنوان شد و در پایان دکتر مهدی قلعه نوی و سایر مدیران و کارگزاران مرکز به تشریح برنامه‌های حمایتی جاری و در دست اقدام آتی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری پرداختند.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات

لازم به ذکر است که معاونت امور بین الملل و تبادل فناوری و همچنین مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری با هدف زمینه سازی برای افزایش ارتباط علمی، فناوری و نوآوری با دیگر کشورها و همچنین دستیابی به جایگاه مشخص و قابل توجهی از تجارت منطقه ای و جهانی محصولات دانش بنیان شکل گرفته و این معاونت با توجه به جایگاه فرابخشی خود، مدیریت هماهنگی کلان فعالیت های فناوری، نوآوری در دستگاه ها و نهادهای مرتبط با خارج از کشور، صادرات کالاها و خدمات دانش بنیان، عرضه و انتقال فناوری، بسترسازی و توسعه دیپلماسی فناوری و سایر موارد مرتبط را به عهده دارد.

شایان ذکر است که شرکت های دانش بنیان، ضمن دریافت مشاوره و حمایت های مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری می توانند محصولات یا خدمات فنی مهندسی خود را با یکی از چهار مدل همکاری رایج در بازارهای هدف، صادر نمایند.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات

شرکت های مدیریت صادرات

این شرکت ها به صورت کاملا مستقل و مانند یک نمایندگی انحصاری فروش صادراتی برای کمک به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط برای ورود به بازارهای جهانی ایفای نقش می کنند و بسته به نیاز متقاضی می‌توانند مدیریت تمام یا بخشی از فعالیت‌های صادراتی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط را بر عهده گیرند.

رایزنان فناوری

رایزنان فناوری به عنوان نمایندگان رسمی ایران که آشنا به فضای زیست بوم فناوری و نوآوری کشور هدف بوده و می توانند زمینه را برای همکاری شرکت های ایرانی با شرکت های خارجی طرف مقابل فراهم نمایند.

خانه های نوآوری و صادرات فناوری ایران ساخت

خانه‌های نوآوری و صادرات فناوری ایران ساخت که تحت حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشورهای چین، کنیا، سوریه و روسیه راه اندازی شده است.

کارگزاران تجاری برون مرزی

این شرکت ها غیرایرانی هستند و در حوزه تجارت در کشورهای محل فعالیت‌شان توانایی ارائه خدمات دفتری، قانونی، حقوقی جهت توسعه تجارت به شرکت های تولیدی ایرانی را دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-01-01 10:46

افزودن دیدگاه جدید