کد مطلب: 

264747

ساخت قاضی دیجیتال در چین

دانشمندان در چین یک قاضی دیجیتال با دقت 97٪ ایجاد کردند.
ساخت قاضی دیجیتال در چین

به گزارش سیتنا، روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست نوشت؛ دانشمندان چینی هوش مصنوعی (AI) را توسعه داده‌اند که می‌تواند بر اساس شرح شفاهی پرونده، قادر به کیفر خواست با دقت 97 درصد می باشد.

این فناوری جدید قبلاً در دادستانی منطقه پودونگ در شانگهای آزمایش شده است. دانشمندان اطمینان دارند که توسعه این فناوری بار روزانه بر دوش قضات را کاهش می دهد و به آنها اجازه می دهد تا روی پرونده های پیچیده تر تمرکز کنند. به نظر آنها این سیستم تا حدودی می تواند جایگزین قاضی ها در فرآیند تصمیم گیری شود.

هوش مصنوعی بر اساس بیش از 17 هزار پرونده بررسی شده از سال 2015 تا 2020 "آموزش" داده شده است. کیفر خواست قاضی دیجیتال بر اساس هزار ویژگی است که سیستم او در طول تجزیه و تحلیل شرح پرونده تشخیص می دهد.

در حال حاضر، هوش مصنوعی می تواند برای هشت مورد از رایج ترین جرائم در شانگهای فعالیت کند. این فهرست شامل کلاهبرداری با کارت اعتباری، قمار، رانندگی با بی احتیاطی، جراحت عمدی، ممانعت از انجام وظیفه، سرقت، کلاهبرداری، دعوا و ایجاد مشکل می شود.

به گفته دانشمندان، در آینده، قاضی دیجیتال قادر خواهد بود بر اساس جرائم که کمتر رایج هستند، حکم صادر کند.

پیش از این، یک گروه بین المللی از دانشمندان روش جدیدی را برای آموزش هوش مصنوعی - با استفاده از اکسید نیکل و هیدروژن توصیف کردند. کارشناسان دریافته اند که اکسید نیکل توانایی تقلید اساسی ترین ویژگی های حیوانات را در حین تمرین دارد. این اتصال را می توان با استفاده از هیدروژن در ساخت نسل جدید کامپیوترها استفاده کرد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-12-27 19:13

افزودن دیدگاه جدید