کد مطلب: 

262962

آغاز حرکت شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت سازمان دیجیتال و نوآور

پروژه «تبیین الزامات، تدوین نقشه راه و طراحی الگوی حرکت شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت سازمان دیجیتال و نوآور» با همکاری گروه خدمات و محتوای الکترونیکی پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دست تدوین است.
شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش سیتنا، شرکت ارتباطات زیرساخت حرکت به سمت سازمان دیجیتال و نوآور را آغاز کرده است.

انجام این پروژه در پنج فاز برنامه‌ریزی شده است که فاز اول تدوین برنامه مدیریت پروژه و چهار فاز بعدی که بخش‌های اصلی پروژه را در برمی‌گیرند، شامل تدوین نقشه‌راه و الگوی تحول دیجیتال چارچوب مدیریت نوآوری، طراحی سامانه داشبورد مدیریتی شرکت زیرساخت و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط می باشند.

با توجه به سرعت تغییرات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین نیاز به ایجاد چابکی در روند برنامه‌ریزی و نقش‌آفرینی در این حوزه، با اجرای این پروژه انتظار می‌رود موانع و چالش‌های پیش‌روی تحقق سازمان دیجیتال مانند درک مفهوم تحول دیجیتال، رهبری و حکمرانی دیجیتال، فرهنگ دیجیتال، مهارت و استعداد دیجیتال، شناسایی شده و با برنامه‌ای مدون و منسجم، نقشه‌راه حرکت به سوی آن تدوین شود.

با اجرای موفق این پروژه انتظار می‌رود مسیر ارتقا وضعیت فعلی شرکت ارتباطات زیرساخت برای گذار به سازمان دیجیتال و نوآور ترسیم شده و فرایند تصمیم‌گیری و سطح دانش در خصوص موضوعات مرتبط با سازمان دیجیتال و نوآور در شرکت ارتباطات زیرساخت ارتقا یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-11-01 11:39

افزودن دیدگاه جدید