کد مطلب: 

261609

افتتاح مدرسه تلویزیونی همزمان با آغاز سال تحصیلی

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش: دولت امسال با تمام توان و با همراهی سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت بهداشت و درمان، سازمان صداوسیما و خانواده‌ها در کنار معلمان و دانش آموزان هستند.
مدرسه تلویزیونی

به گزارش سیتنا، قاسم احمدی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: خط قرمز آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس سلامت معلمان، کارکنان آموزش و پرورش و به طور خاص دانش آموزان است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این وزارتخانه دستور العمل‌های لازم برای نحوه فعالیت در سال تحصیلی جدید را تهیه و به استان‌ها ارسال کرده است، ادامه داد: دستور العمل‌های تهیه شده در خصوص نحوه فعالیت‌های آموزشی در سال تحصیلی جدید متناسب با تجربیات کشور‌های دیگر است.

احمدی، گفت: بسیاری از کشور‌ها پس از شیوع کرونا تعلیم و تربیت دانش آموزان را به صورت حضوری ادامه دادند و ما نیز امسال همین مسیر را به شکل تدریجی طی خواهیم کرد.

وی، گفت: آموزش در مدارس کم جمعیت امسال حضوری خواهد بود و بعد از یک ماه با بهبود وضعیت کرونا، آموزش‌ها ابتدا در مدارس با جمعیت میانه و سپس مدارس با جمعیت زیاد به تدریج حضوری خواهند شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعلا تولید محتوا‌های آموزشی برای دانش آموزان به شکل مجازی خواهد بود، از تلاش‌های صدا و سیما برای راه اندازی مدرسه تلویزیونی قدردانی کرد و افزود: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای دانش آموزان ۱۵ ساعت در شبانه روز برنامه آموزشی درسی خواهد داشت.

دانش آموزان

احمدی گفت: هشت برنامه درسی ویژه دوره ابتدایی و ۱۵ برنامه برای دانش آموزان متوسطه که دسترسی به اینترنت ندارند از طریق مدرسه تلویزیونی ایران پخش خواهد شد.

وی، گفت: بر اساس تفاهم نامه با صدا و سیما پخش برنامه‌های آموزشی برای دانش آموزان از امروز شنبه سه مهر ماه آغاز خواهد شد و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-25 10:33

افزودن دیدگاه جدید