کد مطلب: 

259535

جوایز ویژه لنز ایرانسل برای تماشای المپیک توکیو

همزمان با برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو، این رقابت‌ها به صورت زنده و مستقیم، از اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش می‌شود.
جوایز ویژه لنز ایرانسل برای تماشای المپیک توکیو

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، لنز ایرانسل، رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را زنده و مستقیم از شبکۀ «اسپورت پلاس» پخش می‌کند و برای تماشاکنندگان این برنامه‌ها، جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته است.

طی سه هفته برگزاری این رقابت‌ها، هر هفته، پنج نفر از کاربران لنز که بیشترین زمان تماشای این مسابقات را در شبکۀ اسپورت پلاس داشته باشند، سکۀ تمام بهار آزادی برنده می‌شوند و در پایان نیز، دو نفر از کاربرانی که این مسابقات را از شبکۀ فوق تماشا کرده باشند، به قید قرعه، برندۀ پلی‌استیشن۴ (PS4) می‌شوند.

تماشای این مسابقات، از طریق شبکۀ «اسپورت پلاس» در لنز ایرانسل، به نشانی Lenz.ir امکان‌پذیر است. کاربرانی که دقایق بیشتری از این مسابقات را تماشا کنند، امتیاز بیشتری برای شرکت در قرعه‌کشی کسب می‌کنند.

المپیک ۲۰۲۰، از اول تا ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، در توکیوی ژاپن برگزار می‌شود. این مسابقات، به دلیل شیوع بیماری کرونا، با یک سال تأخیر در حال برگزاری است.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-07-26 14:53

افزودن دیدگاه جدید