کد مطلب: 

259467

پیگیری آخرین وضعیت عودت دارایی کاربران کریپتولند

دو ماه از بازداشت مدیران صرافی کریپتولند به اتهام اخلال در نظام اقتصادی می‌گذرد و عودت دارایی‌های کاربران این صرافی از انجا طولانی شده است که به گفته‌ی بازپرس پرونده، حسابرسی حدود 70 هزار کاربری که در سایت کریپتولند ثبت نام کرده‌اند، زمان‌بر است و از این رو برگشت دارایی‌ها اندکی طولانی شده است.
پیگیری آخرین وضعیت عودت دارایی کاربران کریپتولند

به گزارش سیتنا، چندی پس از بازداشت مدیران صرافی کریپتولند به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، صفحه‌ای در سایت گرداب راه‌اندازی شد که خطاب به کاربران صرافی کریپتولند آمده بود:

همانگونه که مستحضرید مدیران صرافی کریپتولند در کنار فعالیت های خود در حوزه تبادل رمزارز، متهم به تخلفات و اقدامات غیرقانونی متعددی در حوزه اقتصادی می باشند، لذا این افراد، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و به دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی و به مظور صیانت از حقوق مردم، بازداشت شده اند.

بنابراین از اعضای این صرافی درخواست می شود مدارک و ادعاهای خود در مورد میزان سرمایه موجود در آن را در فرم زیر ارائه نمایند.

بدیهی است تصمیم گیری نهایی در این زمینه برعهده مقام قضایی است.

پیگیری آخرین وضعیت عودت دارایی کاربران کریپتولند

با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ضابطین قضایی و دستور مقام قضایی، کاربران این صرافی باید به منظور احراز هویت مشخصات خود را در سایت cryptoland.com هم ثبت می کردند تا در روند بازرسی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش سیتنا، در این سایت نوشته شده است:

کاربران محترم سایت کریپتولند با عنایت به دستور مقام محترم قضایی
مبنی بر بررسی میزان دارایی کاربران صرافی کریپتولند و الزام به خوداظهاری دارایی ریالی و رمزارزی کاربران و انجام احراز هویت هر یک از آنان و در نهایت استرداد دارایی آنان، بر اساس جداول ذیل نسبت به ورود به سایت و تکمیل مراحل فوق اقدام نمائید، بدیهی است دارایی اظهار شده توسط کاربران نباید از طریق فعالیت های غیر مجاز از جمله پولشویی، شبکه های قمار، شبکه های هرمی، حساب های اجاره‌ای، قاچاق ارز و رمز ارزها، ارتشا و ... تحصیل شده باشد و در غیر اینصورت مسئولیت کلیه جوانب آن به عهده کاربر بوده و شخصا پاسخگوی مقام قضایی خواهد بود.

پیگیری آخرین وضعیت عودت دارایی کاربران کریپتولند

 موضوع از انجا شروع شد که 27 اردیبهشت ماه سال جاری طی خبری اعلام شد که سینا استوی مدیرعامل صرافی کریپتولند بازداشت شده است. بعد از انتشار این خبر صرافی کریپتولند بسته شد و این مساله موجی از نگرانی را در دل سرمایه گذاران در این صرافی ایجاد کرد.

روز 28 اردیبهشت عباس آشتیانی رییس کمیسیون بلاک چین و رمز ارز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: مردم نگران دارایی‌های دیجیتال خود نباشند.

وی افزود: طبق شنیده‌ها و مذاکرات انجام شده دارایی دیجیتال مردم بعد از بررسی سوابق تراکنش‌ها و صحت تراکنش‌های سکوی کریپتولند به آن‌ها باز خواهد گشت.

سپس در 30 اردیبهشت ماه سال جاری سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: با توجه به دستگیری مدیران مختلف صرافی " کریپتولند " به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور ؛ مالباختگان این صرافی می توانند مدارک و ادعای خود را در خصوص میزان سرمایه از دست رفته، به سایت گرداب ارایه کنند.

اول تیرماه 1400  اعلام شد که کاربران صرافی کریپتولند برای حسابرسی می‌توانند مشخصات خود را به ثبت برسانند.  

در پایان باید گفت طبق آخرین اخبار منتشر شده از 150 هزار کاربر صرافی کریپتولند حدود 40 هزار نفر در سایت گرداب ثبت‌نام کردند و خیلی از کاربران ادعا می‌کنند نتوانستند در سایت کریپتولند ثبت‌نام کنند و این در حالیست که به آن‌ها اعلام شده برای حسابرسی، اول باید همه کاربران در سایت ذکر شده ثبت‌نام کنند.

بازپرس پرونده چه گفت؟

نریمانی بازپرس پرونده به تازگی طی مصاحبه ای اعلام کرد: از آنجا که فرایند حسابرسی حدود 70 هزار کاربر که در سایت کریپتولند ثبت نام کرده‌اند، زمان‌بر است برگشت دارایی‌ها اندکی طولانی شده است.

براساس لیستی که تهیه شده، پرداخت دارایی‌ها براساس سه اولویت پرداخت می‌شود. جزییات پرداخت برای این لیست‌ها اعلام نشده است. هرچند اولویت احتمالا از مبالغ پایین شروع می‌شود تا مبالغ بالا را در بر بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.7 (51 رای)
سیتنا 1
2021-07-24 14:38

دیدگاه‌ها

تصویر عظیم کارکن
باسلام متاسفانه مدیران رمز ارزها همیشه بنفع خودشان تلاش می‌کنند.من الان حدود 1/5ساله از صرافی کریپتولند طلبکارم هیچکسی جواب نمیده پشتیبانی هم جواب نمیده?کسی جوابگو نیس?
ارسال شده توسط عظیم کارکن در 09 فروردين 02 - 12:36
تصویر مالباخته
باسلام دارایی بلوکه شده ی من نزد این صرافی از 19 ماه قبل تاکنون 823 تتر بوده و با کلی پیگیری و ثبت درخواست و از اینجور چیزها که مقام محترم قضایی فرموده بودن هنوز بمن پرداختی صورت نگرفته . لطفا به مقام محترم قضایی بفرمایید اگر دیگه خسته شد از نگهداری این پول بی زبون من و خواست به نوه هام بپردازه حتما بهشون بگه که پدر بزرگشون خیلی به این پول نیاز داشت و من بعنوان مقام قضایی ندادم دستش و گرنه همینم پدر بزرگتون خرج خورد و خوراک فرزندانش میکرد .....
ارسال شده توسط مالباخته در 16 آذر 01 - 16:48
تصویر مالباخته
خدایا این پول ما کی میاد دستمون؟ یعنی خوردنش یه آبی هم روش؟ نزدیک سی ماه شد یعنی فریادرسی نیست یا فریادرس خودش با آقادزده شریکه؟؟؟ بسه دیگه لطفا برگردونید این پول بی زبون مارو ما نمیخواستیم شما از استوی پس بگیرید والا خودش زودتر بمون برمیگردوند کی گفت شما بیایید پول ما رو بلوکه کنید خودتون بزنیدش بر بدن؟؟؟
ارسال شده توسط مالباخته در 20 مهر 02 - 14:28
تصویر رحیم حسینی
پس از اخراز خویت مجدد بیشتر از 2 ماه هست که آدرس کیف پول خواستند ولی پولی ارسال نشده فکر کنم سپاه پول های مردم رو فرستاده لبنان تا در حق اون مردم مظلوم خرج کنند
ارسال شده توسط رحیم حسینی در 18 مهر 00 - 18:30
تصویر مشتاق
چرا مردم رو می پیچونید؟ توی مرداد رفتم تو سامانه جهت عودت دارایی ثبت نام کردم کد پیگیری نداد. الان یه هفته هست برای ثبت نام مجدد وارد سامانه می شم، دفعه اول کد پیامکی به گوشی همراه نفرستاد، بارها تکرار کردم، از اون به بعد یا مرتب ایراد سرور می ده یا پیام می ده :خطا در ارسال اطلاعات: تعداد تلاش های شما بیشتر از حد مجاز است، لطفا 1 ساعت و 58 دقیقه و 11 ثانیه بعد تلاش کنید. خوب شمایی که این شرکت رو بستید تمام اطلاعات کاربران توی سامانه شرکت هست. دیگه موش دوندنتون واسه چیه؟
ارسال شده توسط مشتاق در 09 مهر 00 - 10:29
تصویر اسکل
چرا انقدر مردم آزاری میکنید یک روز میاد تلافی همشو به سرت در میآریم خسته شدیم کل دارو ندارمون رو بلوکه کردید هر روز یه داستان و یه دروغ جدیدی میگید خدا ازتون نگزره
ارسال شده توسط اسکل در 24 شهريور 00 - 22:00
تصویر مهدی
به قول دوستمون سایت رو باز کنید تا داراییمون رو انتقال بدیم. اصلا نمیشه ثبت نام کرد. به صفحه دارایی ها وارد نشد وکد رهگیری هم نداد . بگین نمی خواین بدین
ارسال شده توسط مهدی در 15 شهريور 00 - 00:16
تصویر محمد
سلام من کد پیگیری فراموش کردم. گفتن پرداخت میشه نشده .
ارسال شده توسط محمد در 02 شهريور 00 - 15:30
تصویر ساسان
چرا الان که بازش کردین شماره شبا ثبت نمیشه
ارسال شده توسط ساسان در 17 مرداد 00 - 14:23
تصویر فرهاد
با سلام واقعا خسته شدم از این خبرهای ضد ونقیض.یک کلام سایتو باز کنید مردم پول وارز خود را جابجا کنن.این همه مسخره بازی چیه اخه...
ارسال شده توسط فرهاد در 06 مرداد 00 - 22:37

افزودن دیدگاه جدید