کد مطلب: 

259126

جوایز تابستانه «همراه من» و «اوانو» ؛ قرعه کشی هفتگی یک میلیارد ریال

در تابستان 1400 کلیه مشترکین همراه اول که دارای گوشی هوشمند هستند می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن های همراه من و اوانو در قرعه کشی هفتگی 1 میلیارد ریال کمک هزینه خرید ادوات دیجیتال شرکت نمایند.
جوایز تابستانه «همراه من» و «اوانو» ؛ قرعه کشی هفتگی یک میلیارد ریال

به گزارش سیتنا، در تابستان 1400 کلیه مشترکین همراه اول که دارای گوشی هوشمند هستند می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن های همراه من و اوانو در قرعه کشی هفتگی 1 میلیارد ریال کمک هزینه خرید ادوات دیجیتال شرکت نمایند. این طرح از 19 تیر 1400 آغاز خواهد شد و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. با نصب اپلیکیشن های همراه من و اوانو علاوه بر شرکت در قرعه کشی از امکانات بی نظیر آنها بهره خواهید برد.

هر هفته 1 میلیارد ریال جایزه نقدی

قرعه کشی ها بصورت هفتگی و منظم بین تمام کسانی که هر دو اپلیکیشن را نصب نموده و از آنها استفاده کرده باشند انجام خواهد شد و 2 نفر برنده جوایز 200 میلیون ریالی کمک هزینه خرید لپ تاپ، 4 نفر برنده جوایز 100 میلیون ریالی کمک هزینه خرید گوشی هوشمند و 10 نفر برنده جوایز 20 میلیون ریالی کمک هزینه خرید ساعت هوشمند خواهند شد. بدین ترتیب هر هفته 16 برنده خواهیم داشت.

معرفی اپلیکیشن های همراه من و اوانو

همراه من و اوانو جزو مهم ترین سکوهای دیجیتال همراه اول هستند، همانگونه که مستحضر هستید اپلیکیشن همراه من اپلیکیشن رسمی همراه اول بوده و جامع ترین سامانه خدمات مربوط به همراه اول می باشد که استفاده از آن مزایای متعددی را برای مشترکین به همراه خواهد داشت، از طرفی اپلیکیشن جامع اوانو که از پلتفرم های دیجیتال جدید همراه اول می باشد خدمات متنوعی نظیر خدمات فروشگاهی، مالی و اپراتوری را به کاربران خود ارائه می نماید. یکی از موضوعات حائز اهمیت وجود کیف پول مشترک بین این دو اپلیکیشن هست که به آسانی امکان بهره مند شدن از خدمات آنها را میسر می سازد.

برای اطلاع از جزئیات این جایزه نقدی و آشنایی بیشتر با خدمات هر یک از این اپلیکیشن ها می توانید اینجا کلیک نمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.8 (4 رای)
سیتنا 1
2021-07-13 17:01

افزودن دیدگاه جدید