کد مطلب: 

259123

"پلتفرم نوین و هوشمند استخدام" رونمایی شد

رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی توسط پارک علم و فناوری پردیس و با رویکرد و ارائه آخرین دستاوردها در حوزه جذب و استخدام نیروی کار برگزار و در آن از "پلتفرم نوین و هوشمند استخدام" در بازار کار رونمایی شد.
"پلتفرم نوین و هوشمند استخدام" در بازار کار رونمایی شد

به گزارش سیتنا، رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی به همت پارک علم و فناوری پردیس و با رویکرد و ارائه جدیدترین دستاوردها در حوزه جذب و استخدام نیروی کار به صورت برخط بعدازظهر روز دوشنبه در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این رویداد، "شهرام کریمی" مدیر داده‌محوری منابع انسانی QBE استرالیا در سخنرانی ابتدایی و با موضوعیت گوش شنوایی سازمانی با ارائه نمودارها و آمارهای مختلف، ارزش‌گذاری شرکت‌ها نسبت به کارکنان خود را عامل پیشرفت و بهبود عملکرد آن‌ها توصیف کرد و مشارکت کارکنان در روندکاری را یک جهش بزرگ برای شرکت و سازمان‌ها خواند.

در ادامه دکتر "علیرضا جلیلی" استاد مدیریت دانشگاه تهران بر نقش تعیین‌کننده رهبری سازمان در توسعه و پیشرفت منابع انسانی در سازمان تاکید کرده و تاثیر آن را حائز اهمیت دانست.

در این رویداد از "پلتفرم نوین و هوشمند استخدام" در بازار کار با عنوان ایران HR با حمایت پارک علم و فناوری پردیس، دانشگاه تهران، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، رونمایی شد؛ دکتر "یاسر نثاری" دبیر علمی این رویداد با اشاره به همکاری حدود 500 شرکت برتر ایران با این پلتفرم و ارائه آماری از اولویت کارفرمایان در جذب نیروی کار و چالش‌های موجود در استخدام، امیدوار شد که فرایند استخدام نیروهای کار از طریق این پلتفرم سهل‌تر و اصولی‌تری شود و از منابع انسانی به نحوه احسنت استفاده شده و از هدر رفتن نیروهای انسانی جلوگیری شود.

از طریق  پلتفرم ایران HR رزومه افراد جویای کار  بارگذاری می‌شود  و کارفرمایان با  انتشار آگهی می‌توانند افراد مورد نیاز خود در آن شغل مورد نظر را جذب کنند و به نوعی ارتباط مستقیم بین افراد جویای کار و کارآفرینان ایجاد می‌شود. "محسن مکرمی" مدیر ارشد توسعه منابع انسانی دیجی‌کالا با تشبیه سازمان به ساختار یک درخت گفت که سازمان‌ها باید فرآیندی روبه رشد با مشکلات کمتر را برای نسل بعدی و آینده سازمان فراهم کنند.

در این رویداد و با حضور مدیران سازمان‌های پویا و اساتید منابع انسانی در کشور، به بررسی و ارائه راهکارهای مختلف و اساسی‌ترین مسائل مرتبط با حوزه منابع انسانی و استخدام نیروی کار و اهمیت آن پرداخته شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-13 15:14

افزودن دیدگاه جدید