کد مطلب: 

258549

روش تمدید اینترنت ADSL مخابرات

مشتریان با استفاده از نشانی adsl.tci.ir می توانند تعداد روزهای باقی مانده از قرارداد، حجم مصرف شده و حجم باقی مانده از سرویس را مشاهده کرده و یا برای خرید حجم اضافه، تغییر یا تمدید سرویس اقدام کنند.
روش تمدید اینترنت ADSL مخابرات

به گزارش سیتنا، آدرس پنل کاربری مشتریان شرکت مخابرات adsl.tci.ir می باشد که نام کاربری و گذرواژه هنگام خرید سرویس، به شماره موبایل اعلام شده توسط مشتری ارسال می شود. در صورتی که مشتری .نام کاربری خود را فراموش کرده ، نام کاربری همان شماره تلفنی است که مشترک روی آن از خدمات اینترنت استفاده می نماید. (شماره تلفن به همراه کد استان بدون صفر)

همچنین برای بازیابی گذرواژه لازم است مشتریان در بالای صفحه پنل کاربری روی "بازیابی گذرواژه" کلیک کنند که در این حالت یک پیامک حاوی گذرواژه ارسال می‌گردد و مشترک می تواند با وارد کردن نام کاربری خود و گذرواژه دریافتی از طریق پیامک به پنل کاربری خود وارد شود.

بر اساس این گزارش ، مشتریان برای خرید ترافیک اضافه می توانند بدون نیاز به گذرواژه و با کلیک بر روی گزینه شارژسریع در پایین صفحه adsl.tci.ir و وارد نمودن نام کاربری خود و کد امنیتی، کلید ورود به شارژ سریع را کلیک کرده و وارد صفحه خرید شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (90 رای)
سیتنا 1
2021-06-26 18:36

افزودن دیدگاه جدید