کد مطلب: 

258380

از «اپلیکیشن بله» مشاوره بانکی رایگان بگیرید

«باجه آنلاین» خدمت ارزنده بانک ملی ایران برای مشتریان است که می توانند با مراجعه به بازوی باجه در صفحه بانک من اپلیکیشن بله و یا نشان بانک، انتخاب درخواست مشاوره جدید و سپس خدمات چک یا سامانه صیاد، از پاسخگویی باجه آنلاین بهره مند شوند.
از «اپلیکیشن بله» مشاوره بانکی رایگان بگیرید

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، چگونه چک صیادی را ثبت کنم؟ مراحل کامل دریافت دسته چک صیادی چیست؟ احراز هویت به چه صورت است؟ پاسخ این سوالات و ابهامات دیگر را می توانید از طریق «باجه آنلاین»، اولین و تنها سامانه مشاوره آنلاین بانکی‌ در کشور به صورت رایگان دریافت کنید.

«باجه آنلاین» خدمت ارزنده بانک ملی ایران برای مشتریان است تا بتوانند حتی در روزهای تعطیل سؤالات بانکی خود را مطرح و جواب‌هایشان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از کارمندان بانک دریافت کنند.

در این باجه دریافت مشاوره آنلاین درباره خدمات چک صیادی نیز برای مشتریان فراهم است و بدین منظور مشتریان می توانند با مراجعه به بازوی باجه در صفحه بانک من اپلیکیشن بله و یا نشان بانک، انتخاب درخواست مشاوره جدید و سپس خدمات چک یا سامانه صیاد، از پاسخگویی باجه آنلاین بهره مند شوند.

پاسخگویی در کم‌تر از ۳۰ دقیقه، دریافت پاسخ‌های تخصصی در موضوعات مختلف دیگر بانکی از جمله وام و تسهیلات، سپرده‌گذاری، افتتاح حساب، سهام عدالت و... ، پاسخگویی کارمندان بانک حتی در روزهای تعطیل، حفاظت از سلامت کارمندان بانک و مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و صرفه‌جویی در زمان کارمندان بانک و مردم از جمله مزیت های این محصول است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-06-21 11:25

افزودن دیدگاه جدید