کد مطلب: 

258260

شرکت مخابرات ایران تندیس رضایتمندی مشتری دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران تندیس رضایتمندی مشتری را به دلیل رفع موانع تولید و اشتغال و ارتقای جایگاه کیفیت و بهره وری محصول در رعایت حقوق مصرف کننده دریافت کرد.
شرکت مخابرات ایران تندیس رضایتمندی مشتری دریافت کرد

به گزارش سیتنا، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و بررسی موانع تولید و صادرات به جهت رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال، با حضور شرکت های برتر دولتی و خصوصی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و رسیدن به رشد اقتصادی مورد نظر در برنامه ششم توسعه نیازمند الزاماتی هست که عمده‌ترین آن‌ها اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، تبیین توسعه ارتباطات بین‌المللی و جذب سرمایه‌های خارجی، بررسی موانع تولید و صادرات به جهت رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال  نیازمند پیش زمینه هایی است که با برگزاری این همایش  راهکارهای تحقق آن به صورت تخصصی بررسی شد. 

ارتقای جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده و در بین آحاد مردم، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، بررسی رفع خلا های قانونی اشتغال و در صورت لزوم تصویب طرح های لازم  از جمله راهکارهای ارائه شده در این مراسم به منظور تحقق رضایتمندی مشتری بود.

 بر اساس این گزارش، از آنجا که یکی از ارکان مهم جهت رسیدن به این الزامات، افزایش بلوغ سازمانی مدیران، رؤسا و مشاوران صنعت و اقتصاد کشور است، پس از برگزاری  سه دوره از همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت و حمایت دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی کشور ، چهارمین دوره این همایش ملی با رویکرد رضایتمندی مشتری و با تقدیر از شرکت های برتر در این حوزه برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-06-17 08:50

افزودن دیدگاه جدید