کد مطلب: 

258197

سردبیر روزنامه الشرق قطر: آذری جهرمی نماد استقلال اقتصاد دیجیتال است

سردبیر روزنامه الشرق قطر پیرامون مصاحبه‌ با آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان، نوشت: جهرمی و یاران جوان او، امروز انقلابی دیجیتال در رویارویی با حملات سایبری که ایران دستخوش آن‌ها می‌شود را رهبری می‌کنند.
سردبیر روزنامه الشرق قطر: آذری جهرمی نماد استقلال اقتصاد دیجیتال است

به گزارش سیتنا، طه حسین سردبیر روزنامه الشرق درباره مصاحبه با محمدجواد آذری جهرمی نوشت: «در گفت‌وگوی ویژه‌ای که با وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران داشتم، برای من روشن شد که ایران زاینده است».

وی ادامه داد: «در [شخصیت] وزیر، آذری جهرمی، شخصیت مصدق و استمرار همان اندیشه ردکننده سوء‌استفاده غرب با آرمان استقلال کشورش را یافتم؛ و همچنان که مصدق استقلال نفتی را ندا می‌داد، او نماد استقلال اقتصاد دیجیتال است؛ و اگر انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ سیاست را زیر و زبر کرد، جهرمی و یاران جوان او امروز انقلابی دیجیتال در رویارویی با حملات سایبری که ایران دستخوش آن‌ها می‌شود را رهبری می‌کنند؛ و نیز بشارت‌هایی از دستاوردهای سپر دیجیتال وجود دارد که جهرمی راجع به آن‌ها در گفت‌و‌گوی خود با روزنامه شرق‌ (قطری) سخن گفت».

سردبیر روزنامه الشرق قطر: آذری جهرمی نماد استقلال اقتصاد دیجیتال است

گفتنی است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر خود به قطر که بخش خصوصی نیز وی را همراهی می‌کرد با نخست وزیر این کشور و همتای قطری خود، دیدار و گفتگو کرد.

آذری جهرمی در پایان سفر به دوحه تأکید کرد که در جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال ایران تنها نخواهد بود و ایرانی‌ها نقش فعالی در این دوره از مسابقات خواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 1
2021-06-15 14:49

افزودن دیدگاه جدید