کد مطلب: 

257876

بازدید ریاست اداره کل عملیات بانکی بانک ملی از شرکت داده ورزی سداد

ریاست اداره کل عملیات بانکی بانک ملی ایران از واحدهای SOC ، NOC و مانیتورینگ سرویس‌های شرکت داده ورزی سداد بازدید به عمل آورد.
بازدید ریاست اداره کل عملیات بانکی بانک ملی از شرکت داده ورزی سداد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، با هدف انتقال دغدغه ها و بررسی مشکلات همکاران شعب بانک ملی ایران و یافتن راهکارهای ارائه سرویس های بهتر، مهندس مجید جعفریان ریاست اداره کل عملیات بانکی بانک ملی ایران از شرکت داده ورزی سداد بازدید به عمل آورد.

در این نشست که با حضور دکتر فرهاد فائز مدیریت عامل، احمد صالحی عضو محترم هیأت مدیره و معاونین شرکت داده ورزی سداد برگزار شد؛ پیرامون برخی از مشکلات و اختلالات گزارش شده از همکاران شعب، گفتگو شد.

همچنین در این دیدار، ضمن بررسی چالش ها و موانع موجود، در خصوص هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر با بانک ملی ایران به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

در ادامه، از مراکز اصلی مانیتورینگ شرکت شامل NOC، SOC و مانیتورینگ سرویس ها، بازدید به عمل آمد و کارشناسان و مدیران این واحدها، گزارشی از اقدامات خود را ارائه دادند.

ریاست اداره کل عملیات بانکی بانک ملی ایران، از تلاش های مدیریت و کارکنان وفادار و ارزشمند شرکت داده ورزی سداد به عنوان کلیدی ترین بازوی اجرایی بانک ملی، با توجه به حجم پروژه های فورس ماژور و دارای اولویت بانک که در سال اخیر به واسطه ی شیوع ویروس کرونا، افزایش چشمگیری داشته است؛ تقدیر و تشکر نمود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 1
2021-06-05 22:22

افزودن دیدگاه جدید