کد مطلب: 

257451

گزارش تصویری سیتنا از اختتامیه رویداد «لیبتک ۲»

رویداد «لیبتک ۲» در راستای دست‌یابی به سازمانی هوشمند و با هدف به‌کارگیری فناوری‌های روز، دقت در سرعت بخشیدن، تسهیل فرآیندهای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ارائه خدمات مناسب به مخاطبان، برگزار شد.
گزارش تصویری سیتنا از اختتامیه رویداد «لیبتک ۲»

به گزارش خبرنگار سیتنا، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روز شنبه اول خرداد مراسم اختتامیه رویداد «لیبتک ۲» را برگزار کرد. 

پنج شرکت کننده برتر که مدل آنها دارای دقت بیشتری نسبت به سایر شرکت کننده ها بوده است در حضور داوران به ارائه مدل خود پرداختند.

80 درصد ارزیابی این شرکت کنندگان بر اساس دقت مدل آنها و 20 درصد بر اساس ارائه آنها است. پس از ارزیابی داوران شرکت کننده برتر مشخص شده و مبلغ 50 میلیون تومان جایزه نقدی و امکان عقد قرارداد با سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به آنها اعطا شد.

بر اساس این گزارش دکتر احسان الدین عسگری، فارغ التحصیل رشته فناوری و علوم کاربردی از دانشگاه برکلی آمریکا و رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه EPFL سوئیس، دکتر مهدی خلیق رضوی، هم بنیان گذار و مدیرعلمی شرکت سهامی عام Cognetivity در لندن و استادیار دانشکده مغز و علوم شناختی پژوهشگاه رویان، دکتر مهرنوش شمس فرد، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی و سرپرست آزمایشگاه پردازش زبان طبیعی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر مسعود اسد پور، عضو هیئت علمی و استادیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و دکتر سعیده ممتازی، فارغ التحصیل مقطع دکترا در رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه Saarlandes آلمان و استادیار گروه هوش مصنوعی و رباتیک دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر داوران این رویداد بودند.

در ادامه گزارش تصویری سیتنا از این مراسم را ببینید:

عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-05-23 09:35

افزودن دیدگاه جدید