کد مطلب: 

257039

بانک ملی ایران، صدرنشین جدول بانکداری غیرحضوری و خدمات دیجیتال

آمار ابزارها و تجهیزات پرداخت الکترونیک تا پایان بهمن ماه 1399 که توسط بانک مرکزی منتشر شده است؛ نشان می دهد بانک ملی ایران در همه این سامانه ها رتبه نخست را از آن خود کرده است که در این میان خدمات دیجیتال مبتنی بر اینترنت این بانک همچون سامانه های بام، بله، شصت، نشان پرداخت، ایوا و ... نقش قابل توجه‌ای داشته‌اند.
بانک ملی ایران، صدرنشین جدول بانکداری غیرحضوری و خدمات دیجیتال

به گزارش سیتنا، روابط عمومی بانک ملی ایران، اعلام کرد: آن طور که این اطلاعات حکایت می کند، تعداد کارت های فعال بانکی بانک ملی ایران حدود 81.5 میلیون فقره محاسبه شده است.

همچنین هشت هزار و 117 دستگاه خودپرداز فعال بانک ملی ایران باعث شده است که این بانک بیش از 13 درصد تعداد خودپردازهای نظام بانکی را در اختیار داشته باشد.

13 هزار و 116 پایانه شعب این بانک نیز آن را در صدر جدول این ابزار قرار داده است.

بانک ملی ایران طی سال های گذشته در کنار توسعه ابزارهای بانکداری غیرحضوری خود، تمرکز ویژه ای بر گسترش خدمات دیجیتال مبتنی بر اینترنت نیز داشته است که از جمله آنها می توان به سامانه های بام، بله، شصت، نشان پرداخت، ایوا و ... اشاره کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-05-09 13:52

افزودن دیدگاه جدید