کد مطلب: 

256105

تسهیل روند پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: شرایط بازنشستگان و مطالبات بعضا انباشته آنها و پرداخت آن، تکلیفی بر دوش مخابرات است که باید با همکاری مخابرات مناطق به صورت هماهنگ در ماه های آینده و ترجیحا هر چه سریعتر پرداخت شود.
تسهیل روند پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، نشست بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان با همکاری مناطق مخابراتی در پی مصوبه هیات مدیره در این خصوص، چهارشنبه 18 فروردین ماه با حضور مدیرعامل شرکت، معاونین و مدیران مرتبط حوزه ستادی و مدیران مناطق مخابراتی برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگان کانون های بازنشستگان استان ها نیز به همراه مدیران مرتبط حوزه مالی و منابع انسانی در مناطق مخابراتی به صورت ویدیوکنفرانس حضور داشتند، مهندس سلطانی با اشاره به اهمیت رسیدگی به امور تمام کارکنان و بازنشستگان اعلام کرد: شرایط بازنشستگان و مطالبات بعضا انباشته آنها و پرداخت آن، تکلیفی بر دوش مخابرات است که باید با همکاری مخابرات مناطق به صورت هماهنگ در ماه های اینده و ترجیحا هر چه سریعتر پرداخت شود.

وی با تاکید بر  نقش مناطق مخابراتی در پرداخت مطالبات گفت: از ابتدای فعالیت تیم مدیریتی جدید ، دغدغه اصلی گروه مدیریتی رسیدگی به مطالبات و پرداختی ها در بخش های مختلف بوده است که در همین راستا با مصوبه اخیر هیات مدیره، در تلاش هستیم تا با بهینه سازی مباحث مالی و منابع انسانی شرکت، این مطالبات را با همکاری استان ها سریعا پرداخت کنیم.

وی با تشریح بیشتر این مطلب گفت: هیات مدیره شرکت راهکاری را برای حل مطالبات در نظر گرفته که همکاری تمام مناطق مخابراتی در تحقق لاوصولی های مختلف و پرداخت 50 درصد آن به مطالبات بازنشستگان را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: با توجه به این که این موضوع ، صرفا یک موضوع ستادی نیست، از تمام مدیران مناطق انتظار داریم، حامی این مصوبه بوده و حداکثر همکاری را داشته باشند.

مهندس سلطانی گفت: مناطقی که بیشترین پرداختی و همکاری را در این خصوص داشته باشند، پاداش هایی را دریافت خواهند کرد.

وی در پایان افزود: مطالبات بازنشستگان به چهار گروه تقسیم می شود که مابه التفاوت رفاهیات 92 تا 96، مطالبات صندوق 6 درصد، مطالبات پاداش پایان خدمت و سکه های پرداختی، مطالبات بازنشستگان را شامل می شود که طبق این مصوبه هر چه سریعتر با همکاری مناطق مخابراتی و تامین مالی منابع، پرداخت می شود.

دکتر فرقانی معاون سرمایه انسانی شرکت نیز ضمن تاکید بر اهمیت این مصوبه در رفع دغدغه های بازنشستگان شرکت گفت: با این فرایند پرداخت مطالبات بازنشستگان نظام مند شده و با یک عزم ملی نهایتا در عرض چند ماه و حتی زودتر در کل کشور پرداخت می شود.

وی همچنین افزود: در حوزه سرمایه انسانی، جدول مربوط به مطالبات برای تسهیل پرداخت بر طبق آیین نامه در چهار گروه، آماده گردیده است که مدیران مناطق و حوزه های منابع انسانی می توانند با استفاده از آن، پرداختی ها را به صورت نظام مند و به موازات تامین منابع از بخش های مالی استان ها به بازنشستگان گرامی شرکت انجام دهند.

دکتر زارع ، معاون مالی شرکت مخابرات ایران نیز ، به 2هزارمیلیارد تومان لاوصولی شرکت مخابرات ایران از مشتریان خود اشاره کرد وگفت: با وصول تنها یک چهارم از این مبالغ ، میتوان تمام مطالبات بازنشستگان را تصویه کرد .
وی از تمامی بازنشستگان خواست تا با مدیران منطقه مخابراتی استان خود در ارتباط باشند.

دکتر زارع همچنین اظهار داشت : همکارانی که در سال 94 بازنشسته شده اند منوط به اینکه چه ماهی از آن سال را بازنشسته شدند از حقوق و مزایای سال 94 بهره می برند ولی آن دسته از عزیزانی که در سال های بعد بازنشسته شده اند دیگر از مزایای سال 94 بهره مند نخواهند شد.

دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان هم از تشکیل کمیته لاوصولی در شرکت مخابرات ایران خبرداد و گفت : مجموعه پیشنهاداتی که در این کمیته بررسی شد منجربه تنظیم دستورالعمل جامع در این خصوص شد که این دستورالعمل به تمامی مناطق مخابراتی در کشور ابلاغ شد.

وی از تمامی مدیران مناطق خواست که به طور مرتب جلسات کمیته های لاوصولی را در منطقه خود برگزار کرده و با هم اندیشی و ارایه راهکار و نظرات و پیشنهادات ، طرح وصول حداکثری لاوصولی ها را هرچه سریع تر به طور صددر صد اجرا کنند تا بازنشستگان عزیز زودتر مطالبات خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (2 رای)
سیتنا 3
2021-04-08 10:01

افزودن دیدگاه جدید