کد مطلب: 

255330

شصت و ششمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" منتشر شد

شماره‌ 66 ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ اسفندماه 1399 منتشر و در سراسر کشور توزیع شد.
شصت و ششمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" منتشر شد

به گزارش سیتنا، در شصت و ششمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" می‌توانید سرمقاله را با قلم دکتر داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی در فضای بدون مشارکت محقق نخواهد شد» و یادداشت ماه را با قلم دکتر نسیم توکل، عضو اتاق بازرگانی تهران حول محور «بحران ریشه دار و پر دامنه نیروی انسانی متخصص در صنعت فاوا» بخوانید و در بخش «اپراتورها در مسیر 5G» با تازه‌ترین خدمات ارائه شده توسط اپراتورها در حوزه 5G آشنا شوید.

در بخش گفت‌وگوی ویژه این شماره از ماهنامه، مقداد محمدی محفوظ، معاون عملیات شرکت داده ورزی سداد در خصوص «نقش پردازش ابری در تحول صنعت بانکداری دیجیتال» به گفت‌وگو نشسته است و در بخش گزارش ویژه به «بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه» و در گزارش ماه به «برگزاری نمایشگاه دومین رویداد معرفی دستاوردهای بومی سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات» پرداخته شده است.

در بخش مقالـه می‌توانید تحلیل دکتر جمشید قضاتی، نویسنده و تحلیگر حوزه مدیریت فناوری و کسب وکار حول محور «مدیریت دارایی ثابت در اپراتورهای مخابرات از طریق بهینه سازی هزینه های عملیاتی و سرمایه ای» را بخوانید. در بخش «همراه با اتحادیه» گزارش خبری پیرامون «نشست اتحادیه  صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با صندوق های فناوری کشور» به رشته تحریر درآمده است و در «گام نو» پیرامون «برترین فناوری های استفاده کننده از شبکه 5G» تحلیل شده است.

بازار، آنسوی مرزها و «ICT in Iran» از دیگر بخش‌های این شماره از ماهنامه نسل چهارم است که تلاش شده است با مطالب متنوع، سلایق و نیازهای فناورانه مخاطبان متخصص را پوشش دهد.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

شصت و ششمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" منتشر شد

انتهای پیام

پیوستاندازه
PDF icon ماهنامه نسل چهارم - شماره 666.69 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-03-10 15:05

افزودن دیدگاه جدید