کد مطلب: 

255198

حراج اولین توییت توییتر به عنوان یادگاری دیجیتالی

"همین الان حساب توییترم را ایجاد کردم" به عنوان نخستین توییتی که در توییتر ارسال شد، از سوی جک دورسی، مدیرعامل توییتر به فروش گذاشته شد.
حراج اولین توییت توییتر به عنوان یادگاری دیجیتالی

جک دورسی این پست معروف را به عنوان یک امضای دیجیتالی منحصر در وب سایت Valuables Cent برای فروش توییتها به عنوان توکن تعویض ناپذیر (NFT) به فروش گذاشت.

این پست که در مارس سال ۲۰۰۶ از حساب دورسی ارسال شد، روز جمعه در عرض چند دقیقه پس از این که مدیرعامل توییتر لینک فروش آن را توییت کرد، پیشنهاد خرید به ارزش ۸۸ هزار و ۸۸۸ دلار و ۸۸ سنت دریافت کرد.

پیشنهادهای قدیمی برای این توییت نشان می دهد که از دسامبر به فروش گذاشته شده اما پس از توییت روز جمعه دورسی، توجه بیشتری به سمت آن جلب شد.

توکن تعویض ناپذیر (NFT) فایلهای دیجیتالی هستند که به عنوان امضاهای دیجیتالی شناخته می شوند تا نشان دهند چه کسی صاحب تصاویر، ویدیوها و سایر رسانه های آنلاین است.

توییت ۱۵ ساله دورسی یکی از معروفترین توییتهایی است که در این پلتفرم ارسال شده و ممکن است پیشنهاد خرید بالایی دریافت کند. بالاترین پیشنهاد خرید برای این توییت تا روز شنبه ۱۰۰ هزار دلار بود.

سایت Valuables که سه ماه پیش راه اندازی شد، خرید توییتها را با خرید کارت بیس بال امضا شده مقایسه کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، وب سایت Valuables اعلام کرده که خریدار توییت یک گواهی دیجیتالی امضا شده دریافت خواهد کرد که با استفاده از رمزنگاری امضا شده و شامل متادیتا از توییت اصلی است. این توییت همچنان در وب سایت توییتر موجود خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-03-06 15:22

افزودن دیدگاه جدید