"شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه" موفق به دریافت لوح زرین مشتری مداری شد
رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، گفت: در "جشنواره یکصد واحد مشتری مدار"، از سوی کمیته علمی به عنوان واحد مشتری مدار انتخاب و لوح زرین این واحد را دریافت کردیم.
به گزارش سیتنا، مهندس محسن ابویی مهریزی، گفت: شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه (ESM) در ادامه مسیر تولید مودمهای سیم کارتخور و بهبود کیفیت تولید به منظور تامین نیاز مشتریان و اثر بخشی و کارایی، اقدام به استفاده از سیستم CRM و رعایت اصول مدیریت ارتباط با مشتری نموده است.
![[node:title]](https://www.citna.ir/sites/default/files/styles/content/public/images/body/photo_2021-02-16_11-36-534.jpg?itok=7Frk0xmP)
رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، اظهار کرد: در همین راستا، در "جشنواره یکصد واحد مشتری مدار کشور" که با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالین بنگاههای اقتصادی تولیدی و با حمایت وزارت صمت، وزارت امور خارجه، سازمان بین المللی برند و با حضور هیات داوران برگزار شد، شرکت کردیم.
![[node:title]](https://www.citna.ir/sites/default/files/styles/content/public/images/body/photo_2021-02-16_13-35-484.jpg?itok=Z_554uGS)
ابویی مهریزی، خاطرنشان کرد: حضور در این جشنواره منجر به انتخاب شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، به عنوان واحد مشتری مدار از سوی کمیته علمی شد و لوح زرین مشتری مداری را دریافت کردیم.
![[node:title]](https://www.citna.ir/sites/default/files/styles/content/public/images/body/photo_2021-02-16_11-36-504.jpg?itok=B8fBAhwT)
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید