کد مطلب: 

254414

تاثیر ارتباطات در اقتصاد ملی به عنوان ابزار مهم توسعه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: ارتباطات اهمیت و جایگاهی ویژه در کشور و به عنوان یک ابزار مهم توسعه می‌تواند در اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد و این فرصت مناسبی است تا همکاری بیشتر صورت گیرد.
تاثیر ارتباطات در اقتصاد ملی به عنوان ابزار مهم توسعه

به گزارش سیتنا، نشست مشترک شرکت مخابرات ایران با مجموعه وزارت راه و شهرسازی با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دکتر اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، برگزار و در این نشست مقرر شد، در راستای گسترش همکاری های مشترک و بهره مندی از قابلیت ها و ظرفیت های موجود، در سرفصل هایی که به نفع دو مجموعه و کارکنان مربوطه باشد، اقداماتی انجام شود.

مهندس سلطانی با اشاره به اهمیت وظایف تحت پوشش و همپوشانی های موجود دو مجموعه، استفاده از ظرفیت های مشترک مخابرات به عنوان اپراتور زیرساختی ارتباطات کشور و وزارت راه و شهرسازی را موجب توسعه و پیشرفت در هر دو مجموعه عنوان کرد و افزود: در همین راستا در بخش های درون و برون سازمانی، کارگروههایی تشکیل شده تا موارد مشترک که قابلیت همکاری دارد ، احصا شده و در این موارد همکاری های زیرساختی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این نشست با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه ارتباطات در کشور گفت: ارتباطات به عنوان یک ابزار مهم توسعه می‌تواند در اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد و این فرصت مناسبی است تا همکاری بیشتر صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست کارگروهی مشترک از سوی دو طرف تشکیل شد تا موارد مورد تفاهم را پیگیری کرده و پس از بررسی های کارشناسی ، در قالب تفاهمنامه ای آماده اجرا و پیاده سازی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 3
2021-02-09 10:23

افزودن دیدگاه جدید