کد مطلب: 

254179

پیگیری وزیر ارتباطات برای رایگان شدن اینترنت معلولان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به درخواست یک کارآفرین معلول ایرانی که در بین ۱۰ چهره جوان تأثیرگذار دنیا قرار دارد، از پیگیری برای رایگان شدن اینترنت معلولان پس از اخذ مجوزهای لازم خبر داد.
 پیگیری وزیر ارتباطات برای رایگان شدن اینترنت معلولان

به گزارش سیتنا، وحید رجبلو، کارآفرین ایرانی و بنیانگذار یک استارتاپ است که تنها دو درصد بدنش توانایی حرکت دارد و توانسته بیش از ۲۰۰ سایت را طراحی کند. استارتاپ وی به‌عنوان پل ارتباطی میان توان‌جویان و خدمات‌رسانان مورد استفاده قرار می‌گیرد و با این کار شغل‌های مستقیم و غیرمستقیم بسیاری ایجاد کرده است.

این کارآفرین در سال ۱۳۹۹ توسط کمیته غیرانتفاعی بین‌المللی جوانان جهان (Junior Chamber International) به‌عنوان یکی از ۱۰ چهره تأثیرگذار در دنیا شناخته شده و این اولین بار است که یک ایرانی در جمع جوانان تأثیرگذار جهان قرار می‌گیرد.

رجبلو به‌تازگی در توئیتر نوشته بود: لطفا اینترنت را برای معلولین رایگان کنید. مستمری ماهی ۱۲۰ هزار تومان بهزیستی کفاف خرید اینترنت را حتی برای یادگیری مهارتی نمی‌دهد. افراد معلول با انواع مشکلات اجتماعی و تبعیض‌ها و شهر نامناسب در خانه حبس هستند. تنها راه ارتباط ما اینترنت است، لطفا برای ما کاری کنید.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- هم در پاسخ به توئیت او عنوان کرد: تو به خاطر توانایی‌هایت آن قدر معروف هستی که دیروز از چند کشور و از راه‌های مختلف توئیت تو را برایم فرستادند. به محض دیدن پیام، پیگیری را شروع کردیم. باید یکسری مجوز بگیریم. مطمئن باش تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به وظیفه‌مان درباره شما و سایر معلولین عمل کنیم.

 پیگیری وزیر ارتباطات برای رایگان شدن اینترنت معلولان

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-02-02 11:59

افزودن دیدگاه جدید