کد مطلب: 

253651

بیش از ۴.١ میلیون تماشا در چهارمین شب پخش زنده ١٠٠٠ هیئت‌ در روبیکا

پخش زنده چهارمین شب ١٠٠٠ هیئت‌ در روبیکا با بیش از ۴.١ میلیون بار مشاهده مورد استقبال قرار گرفت.
بیش از ۴.١ میلیون تماشا در چهارمین شب پخش زنده ١٠٠٠ هیئت‌ در روبیکا

به گزارش سیتنا به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ٢٨ دی‌ماه در چهارمین شب پخش زنده برنامه ١٠٠٠ هیئت‌ مذهبی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روبیکا در مجموع بیش از ٢ میلیون و ۴٣٠ هزار تماشای آنلاین و یک میلیون و ٧٢٨ هزار تماشای آفلاین داشت که نشان می‌دهد هر شب تعداد تماشای این برنامه‌ها نسبت به شب قبل روند افزایشی داشته است.

در قالب این پویش که با مشارکت پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق برگزار می‌شد، تمام هیئت‌ها می‌توانستند از امکان پخش زنده مراسم خود در پیام‌رسان روبیکا بهره‌مند شوند.

با توجه به محدودیت‌های کرونایی و ضرورت ارائه خدمات آنلاین به محافل مذهبی، همراه اول به تمامی هیئت‌هایی که در این پویش مشارکت کردند، اینترنت رایگان اهدا کرده بود.

راه‌اندازی هیئت سیار «عقیق فاطمی» از دیگر برنامه‌های این پویش بود که به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) به حرکت در آمده تا عموم مردم در نقاط مختلف شهر تهران بتوانند از این فرصت معنوی بهره‌مند شوند.

همچنین ویژه‌برنامه «باب‌القبله» که در مناسبت‌های مذهبی از پیام‌رسان روبیکا پخش می‌شود، در ایام فاطمیه از کانال عقیق در روبیکا و با حضور مهمانان مذهبی، فرهنگی و هنری به‌صورت آنلاین پخش شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-18 10:02

افزودن دیدگاه جدید