کد مطلب: 

252556

صیانت و حفظ نیروی انسانی از محوری ترین برنامه‌های وزارت ارتباطات است

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا، مدیران و کارکنان این شرکت با احساس مسئولیت، برنامه ها را به خوبی پیش برده اند و در این آزمون سخت سربلند شده اند.
صیانت و حفظ نیروی انسانی از محوری ترین برنامه‌های وزارت ارتباطات است

به گزارش سیتنا، مهندس حمید فتاحی، در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره این شرکت، گفت: صیانت و حفظ نیروی انسانی به عنوان پیشران اقدامات توسعه ای در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکتها، سازمان ها و مراکز وابسته از محوری ترین برنامه های این وزارت به شمار می رود

معاون وزید، اظهار کرد: در طول قریب به یکسال از شیوع بیماری کرونا برغم تمامی این شرایط سخت، مدیران و کارکنان این شرکت با دلسوزی و احساس مسئولیت برنامه های این شرکت را به خوبی پیش برده اند و در این آزمون سخت سربلند شده اند.

وی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش و خدمات ارزنده مهندس بنابی نایب رئیس سابق هیأت مدیره شرکت خاطرنشان کرد: حضور ایشان در شرکت منشاء آثار و برکات فراوانی بوده که امیدوارم تلاش های ایشان در سنگر جدید همانند گذشته اثربخش و تداوم داشته باشد.

مهندس فتاحی در این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و تقارن آن با شب یلدا برای اعضای جدید هیأت مدیره در تحقق اهداف راهبردی شرکت آرزوی توفیق کرد.

در ادامه مهندس بنابی معاون توسعه ای سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی سخنانی از تلاشها و همکاری های دلسوزانه مجموعه مدیران و کارکنان شرکت در همراهی و همدلی برای پیشبرد امور قدردانی کرد.

نایب رییس سابق هیات مدیره شرکت ارتباطات در ادامه برای اعضای جدید هیات مدیره شرکت آرزوی توفیق کرد.

در این جلسه مهندس خباز عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت نیز طی سخنانی گفت: با توجه به جایگاه و نقش کلیدی شرکت ارتباطات زیرساخت در حوزه ICT و تحقق زیرساخت های ارتباطی دولت الکترونیک باید توجه بیشتری بر استفاده از توانمندی های فنی نیروی انسانی برای دستیابی به اهداف و برنامه های شرکت به عمل آید.

همچنین در جلسه مهندس ترابیان ضمن تشکر و قدردانی از مهندس آذری جهرمی و مهندس فتاحی طی مطالبی کوتاه بر استفاده از ظرفیت های موجود برای ارتقاء کیفی خدمات و توسعه های زیرساخت ارتباطی تاکید کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-21 11:51

افزودن دیدگاه جدید